וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ': "אוהב לקבל ביקורת מאנשים שמבינים בכדורגל"

10.11.2022 / 16:40

מאמן מכבי תל אביב לקראת הפועל חיפה (שבת, 19:30, ספורט2): "מאורגנת יותר מאז שינויי המאמנים. מרוצה מהחלוצים שלי, גם השחקנים הכי גדולים מחמיצים". ריקן וקניקובסקי ימשיכו בהרכב, גם דור פרץ. מחמאות ללוקאסן שסיפר: "מרוצה בישראל"

תקציר: הפועל ירושלים - מכבי תל אביב 3:0/ספורט1

אחרי שידעה לבוא לטדי שלשום ועם כל הלחץ שהיה עליה לנצח בצורה משכנעת את הפועל ירושלים, מכבי תל אביב נערכת למשחק מחרתיים (שבת, 19:30, ספורט2) מול הפועל חיפה ורוצה לצאת לפגרת המונדיאל עם 3 נקודות נוספות על מנת לא לתת למכבי חיפה לברוח ל-7 נקודות הפרש, במידה שתנצח את הפועל תל אביב ביום ראשון.

היום התייצב המאמן ולאדן איביץ' למסיבת עיתונאים ובה אמר לקראת המשחק האחרון לפני הפגרה: "הפועל חיפה החליפה מאמן לפני שלושה שבועות ויש לה עכשיו מאמן טוב מאוד ורציני, אפשר לראות את ההבדל בקבוצה מאז שהוא הגיע. יש להפועל חיפה שחקנים מנוסים וטובים, זה יהיה משחק קשוח ואנחנו רוצים במשחק הבית האחרון בסיבוב הזה לשחק טוב, כפי שנראינו בירושלים שלשום, ואנחנו צריכים לנצח. היו משחקים שלא השגנו את מה שהגיע לנו, אבל זה הכדורסל".

על ההחמצות הרבות במשחקים האחרונים: "אני מאמין שהחלוצים שלי מבקיעים, כמו שהיה גם במשחק האחרון. גם נגד הפועל ירושלים יכולנו להוביל 0:3 תוך כמה דקות, כך שאנחנו עובדים ומגיעים למצבים ואי אפשר לומר שלא שיחקנו טוב. מבחינת התוצאה אנחנו יכולים להפסיד, זה קורה, זה הכדורגל - גם השחקנים הכי גדולים בעולם יכולים להחמיץ. הם לא מכונות, אי אפשר לומר להם אל תחמיצו וכמובן שהם מגיעים כל יום כדי לעבוד קשה, להשתפר ולהבקיע. אני חושב שאנחנו בכיוון הנכון, כי אנחנו מייצרים מצבים וזה לא מדאיג אותי. משחק כמו נגד נס ציונה יכול לקרות פעם בעונה, משחק בו החמצנו כל כך הרבה מצבים - החמצנו שם יותר מצבים מאשר במשחק נגד חדרה שבו כבשנו שישה שערים משבעה מצבים. אם היינו מבקיעים חמישה שערים נגד נס ציונה הייתם אומרים ששיחקנו פנטסטי. הביקורות הן טובות כשהן מגיעות מאנשים שמבינים כדורגל, אני אוהב אותן וגם השחקנים צריכים לאהוב כי זה עוזר לנו להשתפר וזה דבר נורמלי".

על שינויים אפשריים בסגל: "אני לא חושב על זה, תאמינו לי, אלא רק על הכנת הקבוצה למשחק נגד הפועל חיפה".

עוד אמר איביץ' על כך שגלוך לא פתח ביום שלישי בירושלים: "היה לנו משחק שלושה ימים קודם לכן ויש שחקנים שצריכים לנוח. זה הכל".

שחקן מכבי תל אביב דור פרץ חוגג עם אבי ריקן. קובי אליהו
שניהם מתוכננים לפתוח. ריקן ופרץ/קובי אליהו

אבי ריקן שפתח לראשונה בהרכב שלשום והיה מהטובים בקבוצה, צפוי להמשיך ב-11 של ולאדן איביץ'. בקבוצה היו מרוצים מהקשר הוותיק שתרם מניסיונו ומאישיותו אחרי שני המשחקים מול הפועל באר שבע ונס ציונה, אבל גם הביא יכולת מקצועית, כך שקרוב לוודאי שהוא יזכה לאמון המאמן. דן גלזר סיים את המשחק שלשום עם פציעה והוא לא אמור לשחק מחרתיים, אם כי מדובר בבעיה פחות רצינית ממה שחשבו בתחילה. דור פרץ שעלה במקומו במחצית השנייה, אמור לפתוח שוב כקשר האחורי.

בצד ימין יפתח מאור קנדיל, אחרי שבירושלים עלה ב-11 אנדרה ז'ראלדש, אולם הפורטוגלי המריא למולדתו אחרי המשחק בטדי כדי לשהות לצד אשתו לקראת הלידה. אוסקר גלוך שוב צפוי לפתוח על הספסל. גבי קניקובסקי שהיה מהטובים בקבוצה בטדי ימשיך גם הוא בהרכב.

במכבי תל אביב מרוצים מאוד מדריק לוקאסן שהולך ומשתפר ממשחק למשחק. בקבוצה מאוד שמחים על ההתעקשות שלהם להחתים את השחקן לפרק זמן של שנתיים ללא אופציה באמצע. בקרית שלום טוענים כי הם לא מופתעים מהיכולת שהציג הבלם שבעבר נרכש בסכום של 5 מיליון יורו על ידי פ.ס.וו איינדהובן. לוקאסן היה הטוב בין שחקני מכבי תל אביב במשחקים מול באר שבע ונס ציונה וגם שלשום היה הטוב בין שחקני ההגנה.

לוקאסן אף התייצב היום לצד איביץ' ואמר במסיבת העיתונאים: "אני מרגיש טוב במכבי תל אביב. אני יודע למה אני מסוגל, אבל אני בקבוצה חדשה ולוקח זמן להתאקלם לסיטואציה. שוחחתי עם ערן (זהבי) ויוריס (ואן אובריים) והחלטתי להגיע. לא הייתי מגיע אם לא הייתי רוצה, גם החיים בישראל טובים עד כה ואני נהנה מהזמן שלי פה. הליגה בישראל טובה, חזקה, ונכון שהיא שונה מליגות אחרות ששיחקתי בהן, אבל מה אפשר לומר? הליגה כאן חזקה".

עוד בוואלה!

הדרך הפשוטה להוזיל את חבילת הסלולר! עכשיו כולם יכולים!

לכתבה המלאה
דריק לוקאסן, שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
מרוצה במכבי תל אביב ובישראל. לוקאסן/אריאל שלום

גם במשחק בשבת שערים 10-11 יהיו סגורים בשל אירועי הדרבי. במועדון מדברים גם היום על חוסר אחידות בעונשים, אחרי שמכבי חיפה זכתה אתמול להקלה בערעור שהגישה לבית הדין העליון ובמקום סגירת היציע הצפוני, עונשה הומר לסגירת היציע על תנאי. כזכור, מכבי תל אביב לא זכתה להקלה בבית הדין העליון על העונשים שנגזרו נגדה בשל אירועי הדרבי.

אחרי המשחק בשבת תצא מכבי תל אביב למנוחה בת שבוע לפחות והשחקנים יטוסו למדינות שלהם לחופשות. לאחר מכן צפויה הקבוצה להתכנס למחנה אימונים באנטליה שבטורקיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully