וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריינה מרוצים: "נקודה חשובה מאוד, הראנו הרבה אופי ולא נשברנו"

עודכן לאחרונה: 10.11.2022 / 10:46

הקבוצה הביעו שביעות רצון מהחזרה מפיגור ב-3:3 מול נס ציונה: "לא היה חסר הרבה שגם ננצח". על השינוי מאז ששרון מימר מונה למאמן: "בתחילת העונה היינו נשברים אחרי כל גול שספגנו"

תקציר: סקציה נס ציונה - מכבי בני ריינה 3:3/ספורט1

במכבי בני ריינה, הביעו הבוקר (חמישי) שביעות רצון אחרי ה-3:3, שהשיגה אמש הקבוצה בקרב העולות החדשות נגד סקציה נס ציונה. "זאת נקודה חשובה מאוד, לחזור מפיגור של 2:0 ו-3:1 לתיקו בסיום, זה טוב מאוד. הראינו הרבה אופי ולא נשברנו", אמר גורם במועדון. "לא היה חסר הרבה שגם ננצח את המשחק הזה עם ההחמצה של שלומי אזולאי בתוספת זמן, אבל אנחנו בהחלט מרוצים".

בקבוצה הדגישו את נושא האופי והחזרה מהפיגור כנקודת מפתח לשינוי המשמעותי שעשתה הקבוצה מאז חילופי המאמנים והגעתו של שרון מימר לתפקיד: "בתחילת העונה, אחרי כל גול שספגנו היינו נשברים והשחקנים היו מורידים את הראש. עכשיו דברים השתנו. גם המאמן וגם השחקנים מראים הרבה אופי וזה יעזור לנו בהמשך העונה".

גיא חדידה, קשר מכבי בני ריינה. ברני ארדוב
קיבל מחמאות על ההשתלבות שלו בריינה. גיא חדידה/ברני ארדוב

אם יש נקודה שמדאיגה את אנשי הצוות המקצועי, זה החלק ההגנתי. בני ריינה ספגה שמונה שערים בשלושת המשחקים האחרונים - צמד מול נתניה, שלישייה בבאר שבע ואמש עוד שלישייה נגד נס ציונה. "נצטרך לשפר את הנקודה הזאת ולתת על זה את הדעת", אמרו בקבוצה.

בנוגע למשחק אמש, מירב המחמאות הופנו לאייזק נורטי שנכנס בחצי השני והביא שינוי ביכולת הקבוצה, בעיקר בהיעדרו של ריצ'רד בואטנג המורחק שהוא אחד העוגנים בקבוצה. גם גיא חדידה קיבל מחמאות על משחקו אתמול ובקבוצה ציינו שמאז שהוא הוחתם, הוא מגלה יכולת טובה מאוד. בריינה הביעו שביעות רצון גם מהעובדה שכל שחקני הקו הקדמי החלימו מפציעות וחזרו לשחק.

כעת מתרכזים בקבוצה במשחק הביתי נגד הפועל ירושלים ביום ראשון, כאשר המטרה היא ברורה - לרשום ניצחון ולצאת בראש שקט עם 16 נקודות לפגרת המונדיאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully