וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס התלונן: "אני צריך ללמוד לעשות פלופים", והפך לבדיחה

כוכב הלייקרס, שהואשם לא פעם בהתחזויות, ביקר את השופטים: "זה מתחיל לחזור על עצמו". אחרי עוד הפסד והשפלה נוספת בדרבי, הפרשנים טוענים: "ההחלטה שלו להאריך חוזה - טעות חייו". מסתמן: הפציעה שספג לא משמעותית

תקציר: ברצלונה - ג'ירונה 69:72/ספורט 1

העונה המתסכלת של לברון ג'יימס נמשכת. הלילה (בין רביעי לחמישי) ג'יימס שוב תרם את שלו עם 30 נקודות, 8 ריבאונדים ו-5, ושוב ראה איך זה לא מספיק ללייקרס החלשים, שהפסידו 114:101 לקליפרס בדרבי, ונותרו עם המאזן השני הכי גרוע ב-NBA - תשעה הפסדים לעומת שני ניצחונות בלבד. זה היה ההפסד התשיעי ברציפות של הלייקרס בדרבי, והמשיך את המגמה בשנים האחרונות, בהן היוקרה העירונית נמצאת רק בצד אחד (מאז 2012, המאזן בדרבים עומד על 7:34 לטובת הקליפרס).

אם לא די בצרות המקצועית של הלייקרס, צצות כעת גם בעיות רפואיות: לברון יצא עם פציעה חמש וחצי דקות לסיום המשחק, ועדיין לא ברור מה חומרת הפגיעה. לברון עצמו העריך שלא מדובר בפציעה משמעותית ואמר ש"אם זה היה משחק פלייאוף, קרוב לוודאי שהייתי ממשיך לשחק", אבל התשובות הסופיות יגיעו רק לאחר שיעבור MRI בהמשך היום. ללייקרס מצפה לו"ז לא פחות מאתגר במשחקים הקרובים, והם מקווים שג'יימס יוכל לחזור כבר למשחק הקרוב מחרתיים מול סקרמנטו.

כך או כך, לברון מוטרד מסיבות אחרות לגמרי: לטענתו, השופטים לא נותנים לו מספיק כבוד, ולא שורקים מספיק עבירות לזכותו. הלילה ג'יימס הגיע לקו העונשין 4 פעמים בלבד, ולטענתו מדובר במגמה.

"אני אוהב משחק פיזי, אבל גם רוצה שהשופט ישרוק כשאני מקבל מכות", אמר ג'יימס. "שוב אני מגיע לעונשין רק ארבע פעמים. ראיתי הרבה שחקנים ששיחקו הלילה והגיעו לעונשין 9 או 13 פעמים למרות שזרקו הרבה יותר מבחוץ. אולי אני צריך ללמוד לעשות פלופים. ברצינות, אני צריך ללמוד איך לעשות את זה, כדי שאוכל להגיע יותר פעמים לקו. אני לא מקבל מספיק שריקות, וזה כבר מתחיל לחזור על עצמו. כבר שלושה משחקים ברציפות שהשופטים מודים בפניי שהם פספסו שריקות לזכותי".

התלונות של ג'יימס הפתיעו רבים ב-NBA, משום שללברון יש מוניטין של פלופר לא קטן. בעבר הוא אף נקנס על ידי הליגה והוזהר פעמיים בעקבות התחזויות. ברשתות החברתיות הגיבו בלעג לאמירות של לברון, ואחד הכתבים המכסים את הלייקרס כתב: "אם לא צחקתם ששמעתם את זה, אין לכם חוש הומור".

עם שריקות לזכות לברון או בלי, הלייקרס נראים רע מאוד, והביקורות נמשכות. לברון אמנם ממשיך להגיע למספרים שלו וממשיך להתקרב לשבירת שיא הנקודות לשחקן יחיד בכל הזמנים בו מחזיק קארים עבדול ג'באר, אבל בכל הקשור להצלחה קבוצתית, הוא תקוע במקום. כעת הפרשנים טוענים שההישארות בלייקרס הייתה הטעות הגדולה שלו, לאור העובדה שהקבוצה לא הצליחה לגבש סביבו קבוצה איכותית ומאוזנת מספיק כדי לסייע לו להמשיך להתמודד על אליפויות.

"לתחושתי, החתימה על החוזה החדש בלייקרס בקיץ שעבר הייתה טעות חייו", אמר ריצ'רד ג'פרסון, שזכה עם לברון באליפות עם הקאבס. "הוא עזב את קליבלנד, זכה באליפות, ולדעתי חתם על החוזה החדש רק כדי להראות לקבוצה מחויבות, כדי שתבנה סביבו את הקבוצה הנכונה. אבל כולנו ראינו את הקבוצה הזאת בעונה שעברה, ראינו שהיא הייתה בנויה פשוט לא נכון, והעונה היא לא צירפה אף שחקן משמעותי. רוב פלינקה פשוט בלבל אותו. מה פלינקה בכלל עשה כג'נרל מנג'ר? לברון הגיע ללייקרס כי רצה להגיע ל-LA, אנתוני דייויס רצה לשחק עם לברון ולזכות באליפויות, אבל הניהול של הקבוצה למעשה לא באמת תפקד. כשלברון חתם על החוזה החדש, הוא למעשה העביר ללייקרס מסר - אני רוצה להיות כאן, תרגישו חופשי לעשות מהלכים כדי לבנות קבוצה טובה סביבי. הוא התנהל במקצוענות כדי להישאר, אבל הלייקרס עשו הכל הפוך. כבר במשך שני עשורים יודעים ב-NBA מה הנוסחה כדי לבנות קבוצה מנצחת סביב לברון. הם זרקו אותו כל זה לפח. מדובר כאן אולי בשחקן הגדול בכל הזמנים. לא חשוב אם תדרגו אותו ראשון, שני או שלישי ברשימת השחקנים הגדולים אי פעם, הוא כוכב על. וזה הסגל שאתם בונים סביבו?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully