וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתן פלג כמעט נעצר בבר: "זה שצבע עורי שחור, לא עושה אותי אדם רע"

עודכן לאחרונה: 10.11.2022 / 10:23

שחקן הפועל פתח תקוה, במקור מגוואטמלה, בילה בבר כשלפתע הברמן הזמין לו משטרה: "הייתי בטוח שהוא צוחק, אך לפתע הגיעה ניידת וחייבה אותנו לשלם. תל אביב הגדולה, ככה אתם מקבלים את השונה ממכם?"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 10.11/ספורט1

מתן פלג, שחקן הפועל פתח תקוה שמייצג את נבחרת גוואטמלה, עבר חוויה לא נעימה אמש (רביעי) בזמן שיצא לבלות בבר עם חברים בתל אביב. פלג העלה פוסט לפייסבוק ובו הוא שיתף: "מה בסך הכול ביקשתי? להיות שווה! הערב יצאתי עם חברים להנות קצת בבר. הזמנו צ'ייסר וישבנו בכיף, קמנו לעמוד ולדבר קצת (כי נמאס לשבת) במרחק של כ 2 מטר מהבר. לפתע פנה אלינו הברמן בהאשמה שאנחנו רוצים לברוח בלי לשלם ולכן הזמין לנו משטרה".

הפוסט של מתן פלג

מתן פלג שחקן הפועל פתח תקוה. דני מרון
תקרית גזענית? מתן פלג/דני מרון

"ישר אמרנו לו שאנחנו לא בורחים לשום מקום ובסיום הבילוי נשלם על מה ששתינו וכמובן נמשיך לשתות ולהיות במקום. הייתי בטוח שהברמן צוחק אך לפתע הגיעה ניידת משטרה וחייבה אותנו לשלם במקום, כאשר כל הנוכחים מסתכלים עלינו ועוד השוטרים חייבו אותנו לשלם להם על החשבון עוד 40 שקל ולא הם יעצרו אותנו. כשביקשתי את הפרטים של השוטר, הוא המשיך לאיים שהוא יעצור אותי כי אנחנו כאילו זרים במדינה".

פלג, שטען לאפליה גזענית כלפיו, הוסיף: "אז תל אביב הגדולה, ככה אתם מקבלים את השונה ממכם? רק בגלל צבע העור שלי אתם שופטים אותי ומפלים אותי לרעה? כל חיי אני נותן למדינת ישראל, משחק כשחקן בכדורגל, תורם כל שקל מיותר שיש לי לטובת הקהילה במדינת ישראל וזה היחס המשפיל שמגיע לי??".

"אני כל כך פגוע וכואב אבל הכי חשוב לי שתבינו, הדם שלי לא שונה משלכם! וזה שהצבע עור שלי שחור ושלכם לבן לא עושה אותי לאדם רע! ממש מאוכזב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully