וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו האשים את ה"בוגד" בהפסד: "בינואר הוא יצטרך למצוא קבוצה"

מאמן רומא טען אחרי ה-1:1 נגד ססואולו: "מאמצי הקבוצה נבגדו על ידי שחקן לא מקצועי". באיטליה טוענים: מדובר בריק קרסדורפ

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 10.11/ספורט1

רומא המשיכה לאבד גובה בטבלת הליגה האיטלקית עם תיקו 1:1 אצל ססואולו אמש (רביעי), כאשר הג'אלורוסי עומדים על ניצחון אחד בלבד בארבעת המחזורים האחרונים ויובנטוס עשויה להוציא אותם מהשישייה הראשונה בטבלה הערב. בסיום המשחק, המאמן ז'וזה מוריניו עלה להתקפה במסיבת העיתונאים כשטען כי רומא הפסידה בגלל שאחד משחקניה בגד בה.

"שיחקנו טוב, בגישה חיובית, מקצוענית ורצינית. היומיים האחרונים היו קשים", אמר מוריניו, שקבוצתו נכנעה ללאציו בדרבי של בירת איטליה ביום ראשון. "הייתה קבוצה שרוצה לנצח יריבה קשה, אני מצר על כך שמאמצי הקבוצה נבגדו על ידי הגישה של שחקן אחד לא מקצועי. זו גישה לא מקצועית שאינה הוגנת כלפי חבריו לקבוצה, זה מה שמאכזב אותי".

מאמן רומא ז'וזה מוריניו עם ריק קרסדורפ. Alessandro Sabattini, GettyImages
בגד ברומא? קרסדורפ עם מוריניו לפני כניסתו כמחליף/GettyImages, Alessandro Sabattini

כשנשאל מיהו השחקן שאליו התכוון, הפורטוגלי השיב: "לא אגיד לכם. כבר אמרתי לו בחדר ההלבשה, שזה משהו שאני לא עושה בדרך כלל, כי לרוב אני לא מדבר בחדר ההלבשה אחרי משחקים - היו לי 16 שחקנים על המגרש הערב ואהבתי את הגישה של 15 מהם. אמרתי לשחקן הנוסף שהוא הפגין את הגישה הזאת רק היום, ולא תמיד. בינואר, הוא יצטרך למצוא לעצמו קבוצה אחרת".

לפי כלי התקשורת בארץ המגף, ה"בוגד" שמוריניו התכוון אליו הוא ריק קרסדורפ, המגן הימני ההולנדי שנכנס כמחליף בדקה ה-65. קרסדורפ סומן כמי שהפסיד בלא מעט קרבות על הכדור, הפגין חוסר דיוק בהגבהות ובעיקר הציג שמירה לקויה על ארמון לוריאנט שבישל לאנדראה פינאמונטי את שער השוויון.

קרסדורפ משחק ברומא מאז 2017, והצטרף מפיינורד תמורת 16 מיליון יורו. הוא חתום על חוזה עד סוף יוני 2025, אבל מסתמן שאחרי המונדיאל הוא כבר לא ישחק ברומא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully