וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב רוצה לתקן מול ברצלונה: "לפתוח עם תחושת דחיפות"

עודכן לאחרונה: 10.11.2022 / 8:15

אחרי שהתחילו לא טוב בכל אחד ממשחקי היורוליג העונה, וכשהתבוסה בוויטוריה עוד עמוק בראש, הצהובים יארחו את הקטאלנים החזקים. ג'יילן אדאמס: "עוד חושבים על באסקוניה"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 9.11/ספורט1

עונת היורוליג של מכבי תל אביב תימשך הערב (חמישי, 21:05) כשהצהובים יארחו בהיכל מנורה את ברצלונה. הצהובים מגיעים למשחק במאזן זהה לזה של היריבה עם ארבעה ניצחונות מול שני הפסדים, כשבינתיים בכל משחקי הבית הצליחה הקבוצה של עודד קטש לצאת עם ניצחון.

שלושה שחקנים ייעדרו מהסגל של קטש למשחק הערב - רפי מנקו ויפתח זיו נוטלים חלק בחלון הנבחרות ושוחררו מראש, ואילו רומן סורקין סובל מכאבים בשריר הירך האחורי, ולמרות שלא מדובר בפציעה רצינית ככל הנראה, הוחלט לא לסכנו והוא לא יתלבש. סורקין אף צפוי להיות משוחרר מסגל הנבחרת למשחק נגד שבדיה בשבוע הבא. מי שכן עשוי לחזור ולשחק הוא ג'רל מרטין, שערך אתמול את האימון המלא הראשון שלו עם מגע לאחר כמעט שבועיים.

לורנזו בראון, שחקן מכבי תל אביב. רועי כפיר, אתר רשמי
נח בליגה, חוזר מול באסקוניה. לורנזו בראון/אתר רשמי, רועי כפיר

בקבוצה דיברו לא מעט על נושא הרוח אחרי ההפסד לבאסקוניה בשבוע שעבר ועל איך צריך להופיע למשחק ביורוליג, אך יודעים שבמקביל יש כמה נושאים מקצועיים שחייבים למצוא להם פיתרון. הנושא הראשון הוא ריבאונד ההגנה, כשבצוות המקצועי מצפים מיותר שחקנים לעשות עבודה טובה יותר בסגירה לריבאונד, והנושא השני הוא פתיחת המשחקים. במכבי לא רוצים לאפשר לברצלונה לפתוח את המשחק חזק, כפי שכל אחת מהקבוצות ששיחקו נגד הצהובים העונה עשו.

"אנחנו בהחלט עדיין חושבים על המשחק מול באסקוניה. אנחנו לוקחים את מה שהיה שם שלילי ומנסים ללמוד כדי לשחק טוב מהפתיחה", אמר ג'יילן אדאמס לקראת המשחק, "אנחנו צריכים לפתוח עם תחושת דחיפות ולהכתיב את המשחק שלנו מההתחלה".

ג'וש ניבו הוסיף: "כולנו נצטרך לסגור לריבאונד ולעשות מאמץ קבוצתי כדי למנוע מהם לקחת כדורים חוזרים בהתקפה. נצטרך כמובן להמשיך לתקוף את ריבאונד ההתקפה כדי להשיג כמה שיותר נקודות מהזדמנות שניה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully