וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע "בתקופה אדירה", ויודעת: רק הפגרה יכולה לעצור אותנו

10.11.2022 / 6:15

ברדה מטריף את השחקנים, ההרכבים רצים מצוין בכל קונסטלציה, שינוי העמדה של יחזקאל ממשיך להתגלות כהברקה יוצאת דופן ("צריך להגיע לנבחרת") וניהול המיני-משבר עם חטואל מוכיח את עצמו. אחרי עוד מפגן עוצמה, בקבוצה מתפללים שהמונדיאל לא יקטע את המומנטום

תקציר ניצחונה של הפועל באר שבע 0:3 על הפועל חדרה/ספורט1

במסגרת המשימות שנותן אליניב ברדה לשחקניו לקראת כל משחק, היו לו שתי דרישות מאוד ברורות לפני המשחק אמש (רביעי) מול הפועל חדרה. מאמן הפועל באר שבע דיבר על הדריכות והנחישות שהוא מבקש לפני משחק בית מול קבוצה בפרופיל פחות גבוה מזה של מכבי תל אביב שהייתה האחרונה להגיע לטרנר. הוא גם הדגיש שהפועל באר שבע חייבת להיות ראשונה שעולה ליתרון כדי לא לרדוף אחרי היריבה כפי שקרה לה בעונה שעברה מול אותה הפועל חדרה בטרנר. אז פיגרה הפועל באר שבע פעמיים, הצליחה להשוות אבל לא ידעה לנצח.

בשתי המשימות האלה השחקנים של ברדה עמדו אמש. בניגוד למשחקי הבית מול סקציה נס ציונה והפועל חיפה שהסתיימו בתוצאות תיקו, הפועל באר שבע ידעה לבוא אתמול לבית שלה מול קבוצה צנועה כמו הפועל חדרה אבל עדיין להביא את מלוא המוטיבציה והריכוז על מנת לנטרל את המוקש. כמו שברדה רצה, הקבוצה שלו עלתה ראשונה ליתרון, ניצחה 0:3 והייתה יכולה לסיים גם עם שישייה בקלות. שלל המצבים אליהם הגיעה הפועל באר שבע במחצית השנייה היו צריכים להוביל לניצחון מוחץ יותר, אבל לברדה באמת אין מה להתלונן. הפועל באר שבע עם ארבעה ניצחונות רצופים, 12 נקודות נהדרות בקופה והכי מרשים - יחס שערים של 1:12. "אנחנו בתקופה אדירה", הודו אמש במועדון. "הקבוצה בשליטה מלאה במשחקים ומראה עוצמה וחוזק מנטלי מקסימלי. הכל טוב. עכשיו רק צריך לדעת לנצח את קרית שמונה ביום ראשון ולצאת לפגרת המונדיאל בכיף".

שחקני הפועל באר שבע חוגגים עם רותם חטואל. דני מרון
הקליק הוקלק. באר שבע חוגגת/דני מרון

מההיבט הזה הפגרה לא באה להפועל באר שבע בזמן. גם אם הקבוצה שיחקה בשני מפעלים ואפילו ששחקנים רבים זקוקים למנוחת הגוף והנפש, זה לא ניכר במגרש. בכל הרכב שברדה מעלה, הפועל באר שבע נראית מצוין. בין אם מריאנו באריירו ורועי גורדנה פותחים או בין אם שי אליאס ועדן שמיר משחקים בקישור האחורי. בין אם רותם חטואל עולה בהרכב ובין אם אדריאן פאון פותח ב-11. זו תקופה בה הכל מתחבר לקבוצה של ברדה וזה שהכל ייפסק בעוד ארבעה ימים, לא מיטיב עם הפועל באר שבע.

שאפי סוליימאנוב היה הראשון שכבש אתמול בדקות שהפועל באר שבע לא הייתה בשיאה. הרבה לפני המחצית השנייה שהייתה פנטסטית, היה זה סוליימאנוב שבפעם הראשונה רץ לעומק, לא ביקש את הכדור לרגל וכבש שער מצוין. את השער השני כבש שגיב יחזקאל אחרי כדור יוצא מן הכלל שהכניס רמזי ספורי לרחבה. יחזקאל יכול היה לגמור עם צמד לפני שהוחלף והוא כבר בינגו פנטסטי של ברדה. העברת יחזקאל לעמדת המגן הימני עוד תהפוך לאחת הפעולות המבריקות של מאמן בליגת העל בשנים האחרונות. השאלה אם יוסי בניון ואלון חזן ירימו את הכפפה ויזרמו עם ברדה גם למדי הנבחרת. "הנבחרת צריכה לקחת את שגיב לסגל כמגן ימני", אמר אמש גורם במועדון. "שגיב ואור דדיה הם המגנים הימניים הטובים ביותר כרגע בליגת העל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שגיב יחזקאל, שחקן הפועל באר שבע חוגג. דני מרון
אחת ההברקות הגדולות של מאמן בליגת העל בשנים האחרונות. יחזקאל חוגג/דני מרון

רותם חטואל היה זה שכבש את השלישי אחרי שנכנס רק מהספסל. היו רבים שהעריכו כי חטואל יפתח בהרכב, אבל ברדה ידע מה הוא עושה. חטואל אמנם לא חרג מהנורמות במשחק בריינה כשלא שיחק, אבל הוא עדיין התרעם על הספסל ועשה פרצופים. לא היה מקום אחרי זה לתת לו פרס ולהרכיב אותו ב-11. אבל גם לא היה כאן מקרה שמחייב את ניפויו מהסגל ולכן ברדה בחר נכון כשפתח איתו על הספסל ושילב אותו בהמשך. חטואל כבש את השער האישי שהוא כל כך אוהב ושוב הוכיח שבין אם בהרכב ובין אם כמחליף, הוא צריך להיות על הדשא.

עכשיו הפנים לקרית שמונה ביום ראשון וברדה כבר ימצא את המשימות הקטנות שהוא מטיל על שחקניו לפני כל משחק כדי לחדד את המשימה הגדולה והיא הניצחון. לאחר מכן תצא הקבוצה לחופשה קצרה בת כשבוע ובהמשך היא אמורה לצאת למחנה אימונים באחת המדינות של אגן הים התיכון.

המחזור הבא בליגת העל

מ.ס. אשדוד - מכבי נתניה
הפועל חדרה - סקציה נס ציונה
מכבי תל אביב - הפועל חיפה
בני ריינה - הפועל ירושלים
עירוני קרית שמונה - הפועל באר שבע
מכבי חיפה - הפועל תל אביב
בית"ר ירושלים - בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully