וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בחגיגות של הפועל תל אביב: "יש לנו פוטנציאל גדול"

שחקני האדומים יצאו לקהל שחיכה להם אחרי ה-1:2 על בית"ר ירושלים: "מה שלא עבד מול אשדוד עבד היום", אמר דראפיץ', "סמכתי על זריהן ושמח שהוא הבקיע". אבוקסיס: "זה הספורט היחיד שאתה יכול להיות בו טוב יותר ולא לנצח"

שחקני הפועל תל אביב חוגגים עם האוהדים אחרי ה-1:2 על בית"ר ירושלים/אריאל שלום

הפועל תל אביב גברה הערב (רביעי) 1:2 על בית"ר ירושלים משערים של אלן אוז'בולט (14) וניב זריהן (84), שער עצמי של דן איינבינדר (35) השווה זמנית. האדומים עלו למקום השמיני עם ניצחון רביעי העונה, האורחים מהבירה פספסו הזדמנות לעלות מעל הקו האדום ונותרה במקום ה-13.

סלובודן דראפיץ' היה מאושר בסיום המשחק ופירגן לכובש שער הניצחון: "מקצוע המאמן הוא לא קל. הליגה כאן צפופה וכל נקודה יכולה לקחת אותך למעלה או למטה, אז הרגליים רועדות. אנחנו מנסים להביא את הקבוצה למצב שהיא משחקת כדורגל כמו בעשרים הדקות הראשונות שמהן הייתי מרוצה. דיברנו על כך שחבל שלא ננצח משחק שהרגשנו שאנחנו יכולים להיות בו יותר טובים ובסופו של דבר ניצחנו. בבית"ר תמיד פחדתי מזריהן, אבל פה סמכתי עליו ואני שמח שהוא הבקיע. יש לנו פוטנציאל גדול אם נשחק כמו ב-20 הדקות הראשונות".

על החילופים שביצע: "מה שלא עבד לפני שלושה ימים, עבד היום. לקחנו היום שלוש נקודות וזה הרבה יותר חשוב מאשר נקודה נגד אשדוד. אני מקווה שנשחק טוב נגד מכבי חיפה ונוכל לצאת לפגרה בהרגשה טובה".

על כך שהוא עדיין מתקשה להנחיל את שיטתו לשחקנים: "אנחנו עדיין מנסים הכל. זה נכון שאנחנו עדיין לא במקום שאני רוצה שנהיה בו. נכנסתי למועדון לחוץ, גם האוהדים רוצים שנשחק יותר טוב והציפיות של המועדון הן לשחק טוב ולהגיע לאירופה, אבל עם עוד קצת נקודות ואוויר אנחנו יכולים להיות שם".

צפו בתקציר המשחק

תקציר: הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים 1:2/ספורט1
מאמן הפועל תל אביב סלובודן דראפיץ'. אריאל שלום
שלוש נקודות חשובות להפועל תל אביב. סלובודן דראפיץ'/אריאל שלום
שחקני הפועל תל אביב חוגגים. אריאל שלום
חגגו עם האוהדים שמחוץ לאצטדיון. שחקני הפועל תל אביב/אריאל שלום

ניב זריהן ששוב כבש נגד בית"ר ירושלים: "שחקן התקפה רוצה להבקיע מול כל קבוצה, זה לא שבית"ר היא הקבוצה המועדפת כמו שכותבים, אני צריך להבקיע כמה שיותר כדי להתקדם ואני שמח שזה נכנס. הרבה אוויר השתחרר אחרי המשחק הזה, כי עברנו כמה משחקים לא פשוטים שבהם דברים לא עבדו כפי שרצינו, אבל היום הראינו המון אופי וחשוב מאוד המשחק ביום ראשון וגם בפגרה סלובו יעבוד איתנו ונחזור יותר טובים".

על הריצה לקהל שהמתין להם בחוץ כדי לחגוג: "הקהל תמיד חסר, בוודאי במשחקים גדולים - בלי הקהל זה מרגיש כמו משחק אימון. אם היה פה קהל היום זה היה מטורף".

מנגד, אמר יוסי אבוקסיס המאוכזב: "החמצנו המון היום, גם בחצי הראשון וגם במחצית השנייה. כשלא נותנים אז בסוף מקבלים גול. זה כואב מאוד כי אני חושב שלא הגיע לנו להפסיד, אבל זה הכדורגל. מה נעשה? נמשיך לעבוד. המסירה האחרונה זה מה שהיה חסר לנו. אי אפשר להגיע למשחק ולהחמיץ כל כך הרבה. אני בטוח שכל מי שהגיע למצבים רצה להבקיע והיה לנו חוסר מזל וחוסר ריכוז. זה לא מעניין, בסופו של דבר זו תוצאה קשה מבחינתו. זה הספורט היחיד שאתה יכול להיות יותר טוב ולהפסיד".

המאמן הירושלמי אמר על הירידה מתחת לקו האדום: "זה הפסד קשה גם בגלל ששיחקנו כל כך טוב, זה מאכזב שאנחנו אחרי שני משחקים שבהם אנחנו טובים ברוב המשחק ומסיימים עם אפס נקודות. קיבלנו גול עצמי שאי אפשר להאשים בו אף אחד, כדור שנבעט לשער ומשנה לכיוון. זה אחד המשחקים הטובים שלנו, אבל זה לא נותן כלום".

מאמן בית"ר ירושלים יוסי אבוקסיס. אריאל שלום
"היינו טובים יותר". יוסי אבוקסיס/אריאל שלום

לקראת המשחק האחרון לפני הפגרה נגד סכנין ביום שני: "זה טוב ששחקנים לוקחים ללב וגם מותר קצת להתעצבן בכדורגל. אני מקווה שנמשיך ביכולת הזו, אנחנו בכיוון הנכון, אבל זה לא נותן לנו כלום אם אנחנו לא יוצאים עם נקודות".

אוראל דגני הוסיף: "הגענו למספיק מצבים בשביל לנצח, אני חושב שהיינו עדיפים ברוב שלבי המשחק וזה עצוב ומבאס. אנחנו צריכים לעצור את הסחף בכך שנתקן את הטעויות, נמשיך להיות חיוביים ונשמור על הדרך שלנו. בתחילת העונה ידענו שאנחנו הולכים לשנה קשה וכמובן שזה לא כיף להיות מתחת לקו האדום, אבל נצא מהמצב הזה במהרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully