וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר מאושר: "10 ניצחונות במחזור ה-12 - זה משהו שלא היה לי כמאמן"

מאמן מכבי חיפה לאחר ה-0:1 בדרבי והבטחת אליפות הסיבוב: "סבלנו הרבה, אבל הסיום מתוק. כולנו צריכים את החופש". רוני לוי: "הייתה פרובוקציה לעבר אלחמיד, אך הוא לא היה צריך להגיב ככה". האדומים זועמים: "שוב קופחנו, לקורנו הגיע אדום"

תקציר: הפועל חיפה - מכבי חיפה 1:0/ספורט1

זה היה דחוק ולא פשוט, אך גם הפעם הדרבי החיפאי נצבע בירוק. מכבי חיפה הייתה זקוקה הערב (רביעי) לשער עצמי של חאתם אלחמיד בדקה ה-58 כדי להשיג 0:1 קטן ומתוק על היריבה העירונית הפועל חיפה, ולחתום את החלק המאתגר של העונה, בה שילבה בין ליגת האלופות וזירה המקומית, כשהיא במקום הראשון בליגה.

בצד שלא קשור לנעשה על כר הדשא, המשטרה הודיעה כי עיכבה ארבעה אוהדים - שניים מהם בחשד לספסרות, אחד בחשד להחזקת תרסיס גז פלפל ואוהד נוסף בחשד לתקיפה.

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
לא שולל חיזוק בינואר. ברק בכר/מאור אלקסלסי

ברק בכר: "ניצחון קטן-גדול. לנצח בדרבי ביכולת לא טובה, עם הרבה אופי, צריך להעריך את זה. זה לא מובן מאליו. על היכולת אפשר לדבר, זה ניצחון חשוב ואני מאוד מרוצה. באירופה היה עדיף לסיים בדקה 45, בליגה עדיף אולי להתחיל בדקה 45. אנחנו יודעים שהמחצית הראשונה תהיה יותר קשה ויש משחקים שאנחנו מכניסים את האסים בחצי השני, ולפעמים מתחילים בהרכב חזק וזה לא עוזר. קשה לנו לפתוח משחקים חזק, אנחנו מנסים וזה לא קורה. נצטרך לשפר את זה בסיבוב השני. סבלנו הרבה היום, אבל הסיום מתוק. אנחנו מחכים למשחק מול הפועל תל אביב כדי לסיים את הסיבוב הראשון בצורה הכי טובה שיש".

עוד אמר המאמן: "ציפינו למשחק יותר אגרסיבי, לאווירה של דרבי. גם אנחנו היינו על מי מנוחות, הרגשנו שהשער יגיע. יש פעמים שאתה לא שולט בדברים. שחקנים פה נתנו את המקסימום וקשה לדרוש יותר. לא חשבתי שנהיה במצב כזה בפסגה. הצלחנו לתת מאמץ אדיר ולנצח 10 משחקים מתוך 12, זה משהו שלא היה לי עד עכשיו כמאמן".

על הפגרה: "תהיה מנוחה מכובדת, כולנו צריכים את החופש הזה. גם הקהל. לאחר מכן נצא למחנה אימונים ביוון ונתכונן לעונה חדשה. אולי לסונדגרן ייקח יותר זמן, אבל אני מאמין שכל הפצועים האחרים יחזרו ואיתם זה יהיה יותר קל. כרגע באמת צריך להעריך כל ניצחון. עוד מאמץ אחרון ונתארגן מחדש. ברור שבינואר תמיד יש מחשבה לשנות ולרענן, אחר כך נשב עם גל אלברמן וההנהלה ונראה מה נכון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
נטע לביא שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
הדרבי עבר חלק. לביא/מאור אלקסלסי

נטע לביא הוסיף: "לצאת עם שלוש נקודות זה חשוב, בטח כשזה דרבי. ממשיכים קדימה"

על המשחק והאמוציות של הקהל והשחקנים: "התקרית בסוף הייתה מיותרת. המשחק עבר די חלק. ידענו שצריך להרגיע את הרוחות במשחק, שתי הקבוצות, גם הפועל. בסך הכל עבר חלק".

על המקום שהם נמצאים בו אחרי ליגת האלופות: "אנחנו לא חושבים על הפער ממכבי תל אביב. לא מעניין מי מקום ראשון בשלב הזה של העונה. הדרך עוד ארוכה ויש משחקים חשובים בהמשך. שלוש הקבוצות בצמרת מצוינות. מסתכלים רק על עצמנו. הקבוצות האלה נהדרות עם שחקנים מצוינים".

מאמן הפועל חיפה רוני לוי. מאור אלקסלסי
הפסד מתסכל. רוני לוי/מאור אלקסלסי

בהפועל חיפה זעמו בסיום על דניאל בר נתן שישב ב-VAR ולא התערב על אף עבירה גסה שביצע פייר קורנו על דור מלול במחצית הראשונה ולטענתם מחייבת כרטיס אדום. "שוב, בפעם המי יודע העונה אנו מקופחים על ידי צוותי השיפוט", נמסר מהפועל חיפה בהודעה רשמית, "לא ברור מדוע צוות ה-VAR בראשות דניאל בר נתן התעלם מעבירה גסה. הרגל מושטת הרבה מעל גובה הקרסול והוא לא הסב את תשומת לבו של השופט כי מדובר בעבירה המחייבת שליפת כרטיס אדום. המועדון שוקל את צעדיו". יש לציין שבר נתן התעקש גם לאחר המשחק כי זו לא עבירה שדינה הרחקה ישירה.

הפועל חיפה טוענת: השופט התעלם מעבירה גסה של קורנו על מלול. הפועל חיפה, צילום מסך
הפועל חיפה זועמת, דאגה להפיץ צילום מסך של העבירה המדוברת/צילום מסך, הפועל חיפה

המאמן המפסיד רוני לוי סיכם: "מתסכל לקבל במצב נייח כזה גול, ממש מאכזב. היו לנו כמה הזדמנויות לצאת להתקפות מעבר והנענו מספיק טוב, לא היינו מספיק מרוכזים ולצערי נענשנו. הייתה חסרה המסירה האחרונה, לפעמים זה עניין של ביטחון, של תקופה. יש שחקנים טובים, נעבוד על מה שצריך ונשפר".

על אלחמיד, שקיבל כרטיס אדום ושפך מים על הצלם: "ממה שראיתי על המגרש, הייתה פה פרובוקציה חריפה מאוד של שחקן יריב, הוא לא היה צריך להגיב ככה. את תקרית המים לא ראיתי".

על כך שאין לו שחקנים מהירים: "אמציא שחקנים מהירים ואביא אותם. משתמש בכלים שיש לנו, השחקנים האלה עשו דברים יפים. כשיהיו שני שחקנים מהירים אתן להם לשחק".

"החדר הלבשה מאוד מאוכזב, אנשים על הראש למטה. השחקנים הרגישו שנתנו הרבה ולא קיבלו תמורה, התסכול שלהם גדול. אלון תורג'מן? לא יודע מה מצבו, יום יומיים ונהיה יותר חכמים".

"צריכים להתייצב. הקבוצה הזאת בעשרה משחקים ניצחה רק פעם אחת, צריכים לייצב את כל המערכת המקצועית שלא מספיק טובה. כשהגעתי לכאן הקבוצה הייתה מאוד חשופה ולא דומיננטית, מאוד השתפרנו, הנענו בצורה טובה מאוד. ראיתי קבוצה רצינית שעומדת טוב על המגרש. לא פשוט נגד מכבי חיפה, גם ההרכב השני שלהם הוא נהדר. היה חסר לנו את הריכוז, הגול וגם המזל, אולי בעתיד זה יבוא".

שחקני הפועל חיפה: גל אראל, לירן סרדל, חנן ממן. מאור אלקסלסי
אכזבה בצד האדום. ממן וסרדל/מאור אלקסלסי

חנן ממן הוסיף: "לא שיחקנו טוב היום. כשאתה לא מעניש בהתקפות מעבר את מכבי חיפה אתה לא תצליח להבקיע. התכוננו כמו שצריך ועמדנו כמו שצריך במגרש. מכבי התקשתה לפצח את ההגנה שלנו, כשאתה לא כובש ולא מנצל חצאי הזדמנויות אתה לא יכול לנצח את הקבוצות הגדולות".

על הרחקת אלחמיד: "קורה, זה אמוציות של משחק, חבל לאבד אותו לשני משחקים. יש לנו סגל רחב שיצטרך לנצל את ההזדמנות. אין לנו הרבה זמן להתכונן למכבי תל אביב בשבת. מילה טובה על הקהל שבא ועודד אותנו, מעריכים את זה".

על היכולת ההתקפית: "נראה אחרי הפגרה אותו דבר. רוני לוי משחק מאוד התקפי וממושמע. סתם סטיגמה שהוא הגנתי. הוא מאמן מצוין ואנחנו שמחים שהוא איתנו. נקווה להפסיק לספוג ולהמשיך לכבוש. נקווה לנצח את מכבי בשבת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully