וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערעור של מכבי חיפה התקבל, היציע הצפוני ייפתח מול הפועל תל אביב

9.11.2022 / 17:08

הירוקים שנענשו בסגירת היציע בעקבות זריקת חפצים וכדור לכר הדשא נגד הפועל חדרה, התבשרו כי העונש הומר לסגירת היציע למשחק אחד על תנאי ועל כן היציע ייפתח בראשון (20:30)

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי חיפה 4:1/ספורט1

עוד לפני שהיא עולה לדרבי, מכבי חיפה קיבלה הערב (רביעי) בשורות נהדרות מכיוון בית הדין של ההתאחדות לכדורגל. אחרי שנענשו בקנס של 35 אלף שקל וסגירת היציע הצפוני למשחק הבית הבא, נגד הפועל תל אביב (ראשון, 20:30), הערב נודע כי הערעור של הירוקים הומר לעונש על תנאי של סגירת היציע למשחק אחד, ועל כן היציע יהיה פתוח למשחק האחרון של האלופה לפני היציאה לפגרת המונדיאל.

כזכור, בית הדין העניש את מכבי חיפה על אירועי משחק הבית נגד הפועל חדרה, אז במהלך המפגש נזרקו מהיציע הצפוני חמישה חפצים וכדור לשדה המשחק שפגע ברשת העליונה. בערעורה דרשה מכבי חיפה מבית הדין לחזור בו מההחלטה לסגור את היציע, בטענה שזהו עונש קולקטיבי כנגד 8,000 אוהדים בעלי מנויים, המסב נזק כספי גדול למועדון.

אוהדי מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
יגיעו גם מול הפועל תל אביב. אוהדי מכבי חיפה ביציע הצפוני/מאור אלקסלסי

אחרי המשחקים נגד הפועל חיפה והפועל תל אביב, מכבי חיפה תצא לפגרת המונדיאל ושתוב ממנה ב-8.12 למפגש מול בני סכנין במסגרת משחקי הדירוג של גביע הטוטו. משחק הליגה הראשון של הירוקים אחרי החזרה מהפגרה יהיה גם כן מול סכנין - ב-19.12 - כאשר בין לבין הם יפגשו ב-12.12 את הפועל נוף הגליל במסגרת גביע המדינה.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully