וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה ערערה על סגירת היציע הצפוני: "סטייה קיצונית"

7.11.2022 / 18:56

הירוקים פנו לבית הדין של ההתאחדות: "כל המתפרעים נתפסו ועדיין נסגר יציע. ענישה שכזו תגרום להפחתת מוטיבציה בקרב המועדונים להילחם באלימות"

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי חיפה 4:1/ספורט1

מכבי חיפה הגישה היום (שני) ערעור לבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, באמצעות עו"ד עופר בן אסא ממשרד "עמר רייטר זאן שוכטוביץ ושות'", על עונש סגירת היציע הצפוני במשחק נגד הפועל תל אביב ביום ראשון הקרוב וקנס 35 אלף שקלים על זריקת חמישה חפצים וכדור לשדה המשחק במהלך המפגש עם הפועל חדרה.

האלופה תדרוש לבטל את סגירת היציע בטענה שזהו עונש קולקטיבי כנגד 8,000 אוהדים בעלי מנויים, המסב נזק כספי גדול למועדון. כמו כן, בדרישת המועדון להפריד בין היציע העליון (שנסגר אף הוא למרות שיש הפרדה ברורה בין היציעים, מחיר שונה ובשנתיים החולפות לא נרשם שום אירוע מיציע זה) ליציע התחתון.

גורם במועדון אמר: "100% מהאוהדים שהתפרעו נתפסו ועדיין נסגר היציע. ענישה שכזו תגרום להפחתת מוטיבציה בקרב המועדונים להילחם באלימות".

אוהדי מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
יישאר סגור? היציע הצפוני/מאור אלקסלסי

בין השאר, בערעור מטעם הירוקים נכתב: "שגה בית הדין קמא בשיקול דעתו כאשר הטיל על המערערת עונש כה חמור של סגירת יציע תוך התעלמות מפעולותיה האקטיביות למיגור התפרעות האוהדים. כל מפרי הסדר נתפסו, שישה במספר (100% הצלחה), נפתח הליך פלילי, נשללה הזכות לרכישת מנוי/כרטיס והם ייתבעו אזרחית".

"אין כל ספק כי הנסיבות שפורטו לעיל, בשילוב עם העובדה כי לא נגרם נזק לאדם או לרכוש, המשחק לא נעצר או עוכב, והאישומים לא הוגשו בנסיבות חריגות, אינן מצדיקות סטייה מעונשי החובה", הוסיפו במכבי חיפה. "צריך לזכור שהמועדון מבצע פעולות אקטיביות למיגור השלכת חפצים ואשר אינן מבוצעות על ידי קבוצות אחרות".

במועדון סיכמו: "ההחלטה מהווה סטייה קיצונית וחריגה בלתי מובנת מהעונשים שניתנו למערערת ולקבוצות אחרות בגין עבירות דומות עד כה. מדובר בסטייה המנוגדת לציפיות הסבירות של המועדון, סטייה המערערת את אחידות העונשים והשוויון בין הקבוצות".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully