וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"את אור שחר מעניין הכסף": המחאה של אוהדי מכבי חיפה

חלק מהאוהדים הירוקים הניפו שלטים: "הטרדות בליסבון, טרור משטרתי בטדי וספסור טיסות". בגלל השלכת הכדור: היציע הצפוני ייסגר מול הפועל ת"א

תקציר: מכבי חיפה - הפועל חדרה 0:1/ספורט1

אוהדי מכבי חיפה מחו הערב (רביעי) במהלך המשחק מול בנפיקה כנגד אור שחר, בנו של בעלי המועדון יעקב שחר, שהפך דומיננטי מאוד בשנים האחרונות. "הטרדות בליסבון, טרור משטרתי בטדי, ספסור טיסות, ואת אור שחר מעניין הכסף", נכתב בחלק מהשלטים שהניפו האוהדים הירוקים.

כזכור, רבים מאוהדי חיפה טענו להטרדות קשות על ידי המאבטחים בליסבון לפני מספר שבועות. מוקדם יותר השבוע הודיעו חלק מארגוני האוהדים הירוקים על כוונתם להחרים את משחק החוץ בטדי, עקב "הפשיעה המשטרתית ההולכת ומחריפה בירושלים".

אוהדי מכבי חיפה מוחים נגד אור שחר. לירון מולדובן
שלטי המחאה/לירון מולדובן

עוד לפני שריקת הפתיחה למשחק האחרון שלה בשלב הבתים של ליגת האלופות מול בנפיקה, התבשרה מכבי חיפה על העונש שנקבע לה בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל. בעקבות השלכת חפצים במשחק מול הפועל חדרה, וכמובן הכדור שנזרק (ולא הגיע למגרש) בעת הפנדל שבעט מנשה זלקה בתוספת הזמן אז, החליט הדיין עו"ד צחי נמירובסקי על סגירת היציע הצפוני באצטדיון העירוני בחיפה למשחק אחד בפועל. העונש יופעל במשחק הביתי הבא של הירוקים, שיהיה מול הפועל תל אביב ב-13 בנובמבר. כמו כן, נקנסה האלופה בסכום של 35 אלף שקלים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אוהד מכבי חיפה שהשליך למגרש כדור במהלך המשחק מול חדרה. משטרת ישראל, אתר רשמי
תיעוד זורק הכדור שהוצג בבית הדין/אתר רשמי, משטרת ישראל

מנכ"ל המועדון איציק עובדיה אמר בדיון: "החלטנו לתגבר את מערך המצלמות באצטדיון על מנת לשפר את מערך האבטחה ולאפשר לנו להגיע לזורקי המצתים מהר ככל שניתן. כבר בשלב זה הגענו לשישה משליכי מצתים שזוהו, שמותיהם הועברו למשטרה והם הורחקו מהמגרשים ל-60 יום, וזאת מעבר לחסימה שביצענו למנויים שלהם. המועדון משקיע כסף רב במצלמות ובטיפול בהפרות סדר".

עובדיה הציג גם סרטון זיהוי של מי שזרק את הכדור בעת הפנדל ואמר: "גם הוא זוהה והורחק למשך 180 יום על ידי המשטרה. אנו עושים המון ברמה תקדימית כדי שאירועים כאלו לא יישנו, ותוך יממה אנחנו מגיעים לאנשים ומעבירים שמותיהם למשטרה. אנו עושים פעולות הסברה בקרב האוהדים ומפרסמים את התפיסות וההרחקות".

בהחלטתו כתב הדיין: "זוהי העמדתה השביעית של הנאשמת העונה, כאשר בביקורה הקודם בבית הדין בגין אירוע דומה של השלכת מצתים לעבר שוער הקבוצה היריבה, טען נציג הנאשמת טענות דומות לאלו שנטענו היום. אינני מקל בכך ראש וניכר כי היא עושה רבות על מנת למנוע התפרעות אוהדיה, לתפוס אותם בהקדם, למנוע כניסתם למגרש ולדווח על כך למשטרה. ואולם נדמה כי המצב במגרשים בכלל ובזה של הנאשמת רק הולך ומחמיר, והחפצים מושלכים דרך קבע מהיציע הצפוני. הפעם גם נזרק כדור בודד אחד לעבר השער מיד ובסמוך לבעיטת העונשין - אירוע שיכול היה לגרום נזק ספורטיבי גדול לנאשמת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully