וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מאנה יחמיץ את המונדיאל. בסנגל טוענים: עוד לא התקבלה החלטה

עודכן לאחרונה: 9.11.2022 / 13:28

ב"ל'אקיפ" טוענים שלמרות ההערכות האופטימיות, החלוץ שנפצע אמש ייעדר מספר שבועות. בנבחרתו טוענים: לא נאמרה המילה האחרונה

תקציר: באיירן מינכן - ורדר ברמן 1:6/ספורט1

כוכב נוסף ייאלץ לצפות במונדיאל מהבית? על פי דיווח ב"ל'אקיפ", סאדיו מאנה שנפצע אמש (שלישי) בניצחון 1:6 של באיירן מינכן על ורדר ברמן בבונדסליגה, ייעדר מספר שבועות ויחמיץ את הגביע העולמי. לעומת זאת, בנבחרת סנגל מבהירים שעדיין לא התקבלה החלטה סופית. מקור בכיר בנבחרת אמר ל-BBC ש"עוד לא קיבלנו את המידע הרפואי הנדרש מבאיירן מינכן. כשנקבל אותו, נבין מה המצב ונקבל החלטה".

כמובן שאם מאנה אכן יחמיץ את הטורניר, זו תהיה מכה קשה ביותר לנבחרת סנגל, שמאנה נחשב לכוכב הגדול שלה. אם הדיווחים יאומתו, סנגל תצטרך להסתדר בלעדיו וצפויים לה חיים קשים בבית ח', אליו הוגרלה יחד עם הולנד, אקוודור והמארחת קטאר.

מאנה הוחלף פחות מ-20 דקות אחרי פתיחת המשחק, אחרי שהתלונן על כאבים. תחילה ההערכות היו אופטימיות ודובר על פציעה קלה שלא תמנע ממאנה להשתתף במשחקים בקטאר, אולם כעת המצב נראה שונה לחלוטין ועל פי הדיווח, מאנה יחמיץ לפחות מספר שבועות ועל כן לא ישתתף במונדיאל, גם אם סנגל תעלה שלב.

סאדיו מאנה, נבחרת סנגל. CHARLY TRIBALLEAU, GettyImages
רגע קשה עבור ועבור הנבחרת. מאנה/GettyImages, CHARLY TRIBALLEAU

אם מאנה אכן ייעדר מהמונדיאל, הוא יצטרף לשורה של שחקנים בכירים שיחמיצו את הטורניר בשל פציעות, כולל פול פוגבה ואנגולו קאנטה מנבחרת צרפת, דיוגו ז'וטה מנבחרת פורטוגל, ג'ורג'יניו ויינאלדום מנבחרת הולנד ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully