וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצוקת שחקני פנים לקטש: סורקין מחוץ לסגל לברצלונה, מרטין בספק

9.11.2022 / 13:00

בעיה למכבי תל אביב: הישראלי ייעדר בשל כאבים בשריר הירך, האמריקאי יעבור מבחן כשירות. קטש: "איך שומרים על הרצף? אדבר עם יאניס"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 9.11/ספורט1

עונת היורוליג של מכבי תל אביב תימשך מחר (חמישי, 21:05) עם משחק בית נגד ברצלונה. מכבי מגיעה למשחק עם ארבעה ניצחונות מארבעה משחקי בית ושני הפסדים, בדיוק כמו היריבה הקטלאנית, אבל עם מצוקה של שחקני פנים: רומן סורקין סובל מכאבים בשריר הירך ויחמיץ את המשחק (בספק גם למשחק של נבחרת ישראל נגד שבדיה בשבוע הבא), וגם כשירותו של ג'רל מרטין עדיין לא ברורה. האחרון יעבור מבחן כשירות, ואם יעבור אותו יעמוד הסגל על תשעה שחקנים זרים במשחק אחד לראשונה העונה.

במקביל צפוי גם לפחות שינוי אחד בחמישייה, ייתכן שעם כניסתו של דארן היליארד במקומו של אוסטין הולינס, ואולי עם שינוי נוסף בעמדות הגבוהים.

לצהובים שתי מטרות עיקריות לקראת המשחק - הראשונה להימנע מפתיחה חלשה כפי שהייתה להם בכל אחד מהמשחקים במסגרת האירופית השנה. המטרה השנייה היא סגירה טובה של משחק הפנים של ברצלונה, שהופך אותה לאחת הקבוצות הטובות באחוזים ל-2 נקודות במפעל.

שחקן מכבי תל אביב דארן היליארד. לירון מולדובן
יפתח בחמישייה? היליארד/לירון מולדובן

עודד קטש אמר לקראת המשחק: "ההפסד לבאסקוניה היה קשה מאוד, ואנחנו מגיעים עם חובת הוכחה למשחק הזה. אנחנו צריכים להראות שלמדנו משהו מהמשחק הזה, ושאנחנו מסוגלים להתאושש".

"פתיחת המשחקים לא טובה, וזה משהו שלא נמצא אצל שחקן אחד, ולא קשור להרכב. זה קשור לאופי שלנו, שחייבים לשנות אותו. אין סיבה שהרכב שמצליח 10 דקות לאחר מכן, לא מצליח לפתוח משחקים כמו שצריך. צריכים להיות הרבה יותר עקביים במאמץ שאנחנו שמים. לא שמנו מספיק מאמץ כדי להיות ראויים לנצח מול באסקוניה. מבחינת המאמץ, לא עשינו מספיק. יש הבדל בין להיות מאוכזב מעצמך אחרי משחק, לבין להיות עצוב. צריך לדאוג שעד סוף העונה, אם נפסיד נהיה עצובים ולא מאוכזבים, כי נדע שנתנו את כל המאמץ הנדרש".

על האנומליה הסטטיסטית של מכבי תל אביב, שמדורגת שנייה ביורוליג בריבאונד התקפה ואחרונה בריבאונד הגנה אמר קטש: "זה קשור לאגרסיביות שלנו. אנחנו לא עקביים במאמץ שאנחנו משקיעים. אנחנו רוצים לשפר את הדבר הזה לאט לאט".

על רצף חמשת הניצחונות מול ברצלונה: "זה נתון קצת מלחיץ ומחייב. זה נתון מרשים ביותר, לא חושב שיש קבוצה באירופה שעשתה את זה. אני אתקשר ליאניס היום כדי לבדוק איך עושים את זה".

ג'יילן אדאמס אמר על השתלבותו בקבוצה: "אני עושה כל מה שהמאמן מבקש ממני. התפקיד שלי שונה מאוד ממה שהיה לי בעונה שעברה, ואני מנסה לבלוט קודם כל דרך ההגנה. אני רוצה לשחק את המשחק שלי, החבר'ה נותנים לי ביטחון ומה שיהיה יהיה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
עודד קטש, מאמן מכבי תל אביב. לירון מולדובן
המפתח הוא בגישה. קטש/לירון מולדובן

בשנים האחרונות הפכה ברצלונה לאחת היריבות המועדפות על מכבי תל אביב, כשהספרדים לא מנצחים בהיכל מנורה מאז נובמבר 2016. למכבי חמישה ניצחונות רצופים על הקבוצה של שרונאס יאסיקביצ'יוס, והם שואפים להגדיל את הרצף.

ברצלונה מגיעה לתל אביב ללא השחקן הטוב ביותר שלה - ניקולה מירוטיץ'. קייל קיוריק לעומתו חזר לכשירות, אבל עדיין לא ברור אם ישחק. מי שמובילים את הקבוצה העונה הם שלושה שחקנים חדשים במועדון - יאן וסלי ותומאש סטורנסקי הצ'כים וניקולה קאליניץ' הסרבי, לצידם של קורי היגינס וניקולה לפרוביטולה המצוינים. שני שחקנים חדשים נוספים בברצלונה מגיעים בעמדות הפנים - מייק טובי בעל האזרחות הסלובנית ואוסקר דה סילבה שהגיע מאלבה ברלין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully