וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנייר בצד של בית"ר: המאזן המצוין של אבוקסיס נגד דראפיץ'

13 משחקים רצופים ללא הפסד, 8 ניצחונות חוץ ב-20 מפגשים, 3 הפסדים בלבד וגמר גביע שהסתיים בחגיגה. חוץ מיובל נעים, אין מאמן שיוסי אבוקסיס מצליח נגדו יותר מאשר סלובודן דראפיץ', המומנטום יימשך כשבית"ר תתארח אצל הפועל תל אביב? (20:15, ספורט4)

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 9.11/ספורט1

בית"ר ירושלים אמנם רחוקה מלהבריק העונה והיא נאבקת בתחתית, אבל לקראת המשחק הערב נגד הפועל תל אביב בבלומפילד השומם (רביעי, 20:15, ספורט4, ללא קהל), היא יכולה לשאוב הרבה מאוד אופטימיות. הסיבה: היסטוריית המשחקים בין יוסי אבוקסיס לסלובודן דראפיץ'.

אבוקסיס פגש את דראפיץ' 20 פעמים על הקווים במשחקי ליגה וגביע והמאזן נוטה לטובתו באופן מובהק: 11 ניצחונות, 6 תוצאות תיקו ו-3 הפסדים בלבד. אחד מאותם 11 ניצחונות של אבוקסיס הושג בפנדלים, בגמר גביע המדינה ב-2019, כך שבתום 90 דקות התוצאה הייתה תיקו.

מבין המאמנים שהתמודדו מולו בלפחות ארבעה משחקים, לאבוקסיס יש מאזן יותר טוב רק נגד אחד: יובל נעים (11 משחקים; 7 ניצחונות לאבוקסיס, 2 תוצאות תיקו, 2 ניצחונות לנעים). אגב, אבוקסיס פגש רק מאמן אחד יותר מדראפיץ': ברק בכר איתו הוא התמודד ב-25 משחקים וניצח רק פעמיים (!).

אם זה לא מספיק, שימו לב לנתון הבא: אבוקסיס לא הפסיד לדראפיץ' 13 משחקים רצופים. עם בני יהודה, עם הפועל באר שבע ועם בית"ר ירושלים. הפעם האחרונה הייתה באפריל 2018, כשמכבי נתניה ניצחה את בני יהודה 1:3 בחוץ, כולל צמד של ערן לוי.

סלובודן דראפיץ' מאמן מכבי נתניה עם יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. לילך וייס רוזנברג
ייפגשו הערב בפעם ה-21. דראפיץ' ואבוקסיס/לילך וייס רוזנברג

הניצחונות הגדולים של אבוקסיס של דראפיץ' אגב, היו בחוץ. 0:3 עם בני סכנין על בית"ר ירושלים, 0:5 עם בני יהודה על מכבי נתניה ובהמשך 0:3 עם בני יהודה על מכבי נתניה. למעשה, מתוך 10 ניצחונות של אבוקסיס ב-90 דקות, רק שניים הושגו במשחקי הבית. 8 אחרים היו בחוץ וזו עוד סטטיסטיקה שאפשר לקחת בחשבון לקראת המשחק הערב.

גם המאזן של אבוקסיס נגד הפועל תל אביב הוא לא רע, אבל גם לא ממש חיובי: 17 משחקים בליגה ובגביע (בני יהודה, בני סכנין, הפול באר שבע); 4 ניצחונות לאבוקסיס, 4 ניצחונות להפועל תל אביב ו-9 תוצאות תיקו.

כרגע למאמן בית"ר ירושלים יש רצף של 4 משחקים ללא הפסד להפועל תל אביב בליגה או בגביע. הפעם האחרונה בה הפסיד לה הייתה 1:0 בפלייאוף העליון בעונת 2019/20. אבוקסיס אימן אז את הפועל באר שבע ואת השער היחיד במשחק כבש אוראל דגני בפנדל. הערב הוא ילבש את מדי בית"ר ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully