וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ג'ורג'ה יובאנוביץ' מסתמן כמועמד רציני לקבל זימון לסגל סרביה לקטאר"

בסרביה מתרשמים מחלוץ מכבי תל אביב שכבש את שער הליגה השישי שלו מול הפועל ירושלים: "גורם לכאב ראש חיובי למאמן הנבחרת"

תקציר: הפועל ירושלים - מכבי תל אביב 3:0/ספורט1

ג'ורג'ה יובאנוביץ' אמנם רחוק מלהציג את החדות שהפגין בעונה שעברה, אבל עדיין עשוי למצוא את עצמו במונדיאל בקטאר. כך לפחות טוענים הבוקר (רביעי) בתקשורת הסרבית, שעוקבת מקרוב אחרי מעלליו של חלוץ מכבי תל אביב שכבר עומד על 6 שערים ב-11 מחזורי ליגה העונה.

גם מאמן נבחרת סרביה דראגן סטויקוביץ' עוקב מקרוב אחרי יובאנוביץ', ועל פי הדיווחים שוקל ברצינות לזמן אותו על תקן החלוץ הרביעי בסגל, לצד כוכבים ושמות מוכרים כמו דושאן ולאחוביץ', אלכסנדר מיטרוביץ' ולוקה יוביץ'.

"לסטויקוביץ' יש צרות טובות - חלוץ נוסף נמצא בכושר טוב ונראה כמו מועמד רציני להצטרף לנסיעה לקטאר", ציינו בתקשורת הסרבית. "מאז שיובאנוביץ' עבר לישראל, הוא מציג יכולת יוצאת מהכלל. התרגלנו לראות אותו משחק ככה בצ'וקאריצ'קי, אבל יובאנוביץ' מראה שוב ושוב באיזה כושר טוב הוא נמצא, ומאותת שוב ושוב לסטויקוביץ'".

שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם ג'ורג'ה יובאנוביץ'. דני מרון
שוב על הכוונת של סטויקוביץ'? יובאנוביץ' חוגג אתמול/דני מרון

אותו סטויקוביץ' - שאימן בעבר את ערן זהבי בגוואנגז'ו R&F - היה מי שזימן את יובאנוביץ' לראשונה לסגל הנבחרת הבוגרת למשחקי ליגת האומות. יובאנוביץ' ערך תחתיו את הופעת הבכורה שלו במדים הלאומיים ביוני השנה, אבל לא הרשים במיוחד ולא זומן לסגל הנבחרת במשחקים האחרונים. כעת, טוענים בסרביה, הקאמבק עומד על הפרק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully