וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקלה בנתניה: "קיבלנו אוויר לנשימה". מסתמן: רז כרמי ימשיך בשער

ה-0:1 על קרית שמונה שחרר לחץ, אבל במועדון לא מסתנוורים: יותר חשוב שתהיה המשכיות". ניצן עשוי להמשיך על הספסל נגד אשדוד

תקציר: מכבי נתניה - עירוני קרית שמונה 0:1/ספורט1

הרבה מאוד לחץ השתחרר אמש (שלישי) במכבי נתניה, אחרי שהקבוצה גברה 0:1 על עירוני קרית שמונה וצברה 3 נקודות חשובות כדי לברוח מעט מהקו האדום. נתניה הגיעה לחוצה מאוד למשחק הזה אחרי ההפסד 1:3 להפועל חדרה והתפטרותו של המאמן בני לם שבאה לאחר מכן.

רן קוז'וך שעמד אתמול על הקווים, השיג ניצחון שני אישי כמאמן מכבי נתניה, לאחר שגם בעונה שעברה לאחר פיטוריו של ריימונד אטפלד, הוא היה זה שעמד באופן זמני על הקווים כשהיהלומים ניצחו במשחק חוץ את בני סכנין. קוז'וך יהיה כמובן זה שידריך את נתניה גם במשחק הקרוב באשדוד, כאשר במהלך פגרת המונדיאל שתחל בשבוע הבא, יקבלו ראשי המועדון החלטות לגבי הצוות המקצועי שיאמן את הקבוצה עד סיום העונה.

"הניצחון הזה חשוב, אבל יותר חשוב שתהיה המשכיות", אמר גורם במועדון לקראת המשחק החשוב בשבת. "אף אחד כאן לא מסתנוור מניצחון אחד, אבל ברור שקיבלנו קצת אוויר לנשימה עכשיו".

מאמן מכבי נתניה רן קוז'וך. ברני ארדוב
במאזן מרשים כמחליף זמני בנתניה. רן קוז'וך/ברני ארדוב

בסיום נראו לא מעט חיוכים בקרב השחקנים ואנשי הצוות המקצועי, אולם גם עכשיו אף אחד במועדון לא יוצא מגדרו והתחושה היא שרק ניצחון נוסף במשחק החוץ בשבת נגד מ.ס.אשדוד, יצליח להכניס קצת שקט במועדון לקראת פגרת המונדיאל.

רוי קורין שפתח ורז שלמה קיבלו המון מחמאות על הופעתם, כאשר גם עומרי גנדלמן, שפתח הפעם בקישור והציג משחק הקרבה, קיבל מילים טובות. שוער המשנה רז כרמי קיבל את אפודת השוער בהרכב ושמר על רשת נקייה, ומסתמן שהוא גם יפתח במשחק באשדוד. מי ששוב לא היו בסגל, הם צמד הזרים אריך ברקו שנמחק לגמרי מהרוטציה וכן המגן פלוריאן הארטהרץ, שעמד לוועדת משמעת פנימית והודח מהסגל. למעשה נראה כי דרכם של השניים אל מחוץ למועדון כבר נסללה, והם ישוחררו בחלון הקרוב בחודש ינואר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

האזינו: רענן ברנובסקי על הנעשה במכבי נתניה

המחזור בליגת העל יושלם הערב (רביעי) עם ארבעה משחקים נוספים:
סקציה נס ציונה - בני ריינה
הפועל באר שבע - הפועל חדרה
הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים
הפועל חיפה - מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully