וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים סילבס: "מי שרוצה לעודד רק כשאנחנו מנצחים, זה עניין שלו"

עודכן לאחרונה: 8.11.2022 / 21:30

מאמן בני סכנין לא אהב את שריקות הבוז של הקהל: "אף אחד כאן לא שכח לאמן או לשחק כדורגל, זה נורמלי שנקלעים לתקופות פחות טובות". בן שמעון: "התיקו משקף"

תקציר: בני סכנין - מ.ס. אשדוד 1:1/ספורט1

התקופה המאכזבת של בני סכנין נמשכה גם הערב (שלישי) עם משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון - הפעם 1:1 ביתי מול מ.ס. אשדוד. "יש תקופות כאלה, אין מה לעשות", סיכם חיים סילבס. "נקלענו לפיגור מוקדם מדי, עם הרבה אופי השתלטנו על המשחק והחזרנו את השער הזה. יש תקופות שהדברים הולכים קשה יותר, אבל אנחנו קבוצה נלחמת עם פוטנציאל טוב. אם היינו טובים עד לפני כמה משחקים, אנחנו יכולים לעלות עוד מדרגה ולחזור להיות טובים. אנחנו בכוח עוד נצא מזה".

על שריקות הבוז של הקהל אמר מאמן סכנין: "אני פה כמעט שנה. עד המשבר הזה, חווינו רק הצלחות. אף אחד לא שכח לאמן או לשחק כדורגל. זה נורמלי בקבוצת כדורגל, שלפעמים נקלעים לתקופות פחות טובות. מי שרוצה לעודד אותנו רק כשאנחנו מנצחים, זה עניין שלו. ההנהלה? או שמחליטים שזהו, או שלא. יש פה המון סבלנות. אני שואל את עצמי מה היה מעניין יותר היום - המשחק, או אם חלילה סכנין היתה מפסידה".

מאמן בני סכנין חיים סילבס. מאור אלקסלסי
מתוסכל. סילבס/מאור אלקסלסי

מנגד, סיכם רן בן שמעון ואמר: "יש את המיקרו והמאקרו. במיקרו הקטן זה בסדר לעשות בשבוע כזה מורכב תיקו בחוץ נגד סכנין. אבל בדקות הטובות אתה צריך לתת גולים, ובדקות הלא טובות אסור לך לספוג. זה ממש לא היה ככה היום. במצב שנוצר, התוצאה משקפת. אני מאוד אוהב שהקבוצה שלי לוחצת גבוה, אבל בשבוע כזה, אחרי 98 דקות כל כך אינטנסיביות מול הפועל תל אביב, אין ספק שלא נכון ללחוץ כל המשחק. אוהד אסולין שופט מצוין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully