וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמואל אטו חוזה: "גמר המונדיאל יפגיש את קמרון ומרוקו"

שחקן העבר האגדי, המכהן כיום כנשיא ההתאחדות הקמרונית, משוכנע שכל חמש האפריקאיות יצלחו את שלב הבתים. גם רוז'ה מילה אופטימי

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 8.11/ספורט1

12 יום בלבד נותרו עד פתיחת מונדיאל 2022, ובעוד עושה רושם שקיים קונצנזוס מסוים לגבי הפייבוריטיות ללכת עד הסוף, היום (שלישי) קיבלנו תחזית לא שגרתית כלל - והיא מגיעה מסמואל אטו.

שחקן העבר האגדי, יש לציין, מכהן כנשיא ההתאחדות הקמרונית, כך שאולי הוא לא אובייקטיבי. ובכל זאת, לטענתו הגמר יפגיש את מולדתו עם מרוקו - לא פחות ולא יותר. "קמרון תעבור את בלגיה ברבע הגמר ואת סנגל בחצי הגמר. מרוקו תעבור את ספרד בשמינית הגמר, את פורטוגל ברבע הגמר ואת צרפת בחצי הגמר", טען.

עוד העריך שחקן העבר, שנכנס לתפקיד נשיא ההתאחדות לקראת 2021, כי כל חמש הנציגות של יבשת אפריקה יעברו את שלב הבתים - קמרון, מרוקו, סנגל, טוניסיה וגאנה. קל לא יהיה להן. נזכיר, למי ששכח: סנגל הוגרלה לבית א' עם הולנד, אקוודור והמארחת קטאר; טוניסיה לבית ד', בצוותא עם צרפת, דנמרק ואוסטרליה; מרוקו לבית ו', ביחד עם קרואטיה, בלגיה וקנדה; קמרון לבית ז', יחד עם ברזיל, סרביה ושוויץ; וגאנה לבית ח', בצוותא עם פורטוגל, אורוגוואי ודרום קוריאה.

אטו כבר השמיע דברים דומים בעבר. בריאיון שהעניק לוואלה! ספורט כשהגיע ארצה מוקדם יותר השנה, אמר: "כמו כל נבחרת שתשחק בטורניר, אנחנו חולמים לזכות במונדיאל. אולי אחרים יחשבו שהשתגעתי, אבל צריך משוגעים כדי לשנות את העולם".

כדורגלן העבר סמואל אטו. Claudio Villa, GettyImages
זה יהיה המונדיאל של האפריקאיות? אטו/GettyImages, Claudio Villa

עד כה בהיסטוריה של הגביע העולמי אף נבחרת אפריקאית לא צלחה את רבע הגמר, אך אטו הוא לא היחיד שצופה ליבשת הצלחות בטורניר הקרוב. "זה זמן טוב להראות שלאפריקה יש את השחקנים הטובים ביותר, ואת הנבחרות הטובות ביותר בעולם", אמר כוכב נבחרת קמרון לשעבר רוז'ה מילה, שהפך את נבחרתו לאפריקאית הראשונה שמגיעה לרבע הגמר ב-1990 (לאחר מכן סנגל וגאנה שחזרו את ההישג הזה).

"חייבים לגרום לשחקנים שלנו להבין שאפשר להתחרות עם הנבחרות הגדולות ביותר", הוסיף מילה. "יש לנו כל מה שצריך כדי להתחרות איתן. במשך מספר שנים היה לנו קשה, אבל הכדורגל האפריקאי מאוד השתפר. כעת הזמן להוכיח זאת. אפשר להגיע רחוק יותר מרבע הגמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully