וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנז'מן מנדי הודה שאמר למתלוננת על אונס שהוא "יחטוף" אותה

שחקן מנצ'סטר סיטי סיפר במשפט נגדו שהוא גם הפתיע במקלחת את אחת הקורבנות לכאורה, אך הדגיש שהם לא קיימו יחסי מין

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 8.11/ספורט1

בנז'מן מנדי הודה היום (שלישי) בבית המשפט כי הוא אמר למי שלכאורה נאנסה על ידו שהוא "יחטוף אותה". זהו היום השני במשפט של כדורגלן מנצ'סטר סיטי, שמואשם בשבעה סעיפי אונס, סעיף אחד של ניסיון אונס וסעיף אחד של הטרדה מינית נגד שש צעירות שונות, עבירות אותן ביצע כביכול עם חברו לואי סאהה מאטורי.

מנדי סיפר לחבר המושבעים שהוא פגש את "מתלוננת מספר 1" בזמן שהתאושש מפציעה בברצלונה ב-2017, ושנה אחר כך היא הצטרפה אליו לערב במנצ'סטר שבמהלכו הם "פלרטטו" ו"רקדו ביחד". המגן הצרפתי טען כי שניהם "חייכו" כשהוא לחש לה הערה על "חטיפה" בזמן שהיא רקדה עם חברו. רגעים לאחר מכן, מנדי שאל את החבר אם זה בסדר שהוא ינסה לקיים יחסים עם המתלוננת, ושלושתם נסעו בחזרה לביתו. שם, השחקן הפתיע אותה במקלחת ואמר "עכשיו נוכל לעשות מה שרצינו". מנדי טען שהיא סירבה ואז הוא סידר לה הסעה לתחנת הרכבת.

הכדורגלן בן ה-28 נשאל גם לגבי "מתלוננת מספר 2", קורבן אונס נוסף לכאורה, אשר האשימה אותו בכך שאנס אותה שלוש פעמים בביתו. מנדי סיפר בבית המשפט שהם לא שכבו, אבל הוא נותר "מבולבל והמום" כשהיא כתבה הודעת טקסט ללואי סאהה בנוגע למה שלטענתה התרחש.

הכודרגלן בנז'מן מנדי מגיע לבית המשפט. רויטרס
מנדי בבית המשפט/רויטרס

אתמול מנדי סיפר עד כמה "קל" עבורו להשיג נשים ולקיים עמן יחסים בזכות סטטוס שלו כשחקן כדורגל, שמשך אליו "פי 10 יותר תשומת לב", כך אמר הצרפתי, שהודה: "אני לא בראד פיט". הוא גם אמר למושבעים שהוא נהג לשכב עם יותר מאישה אחת באותו לילה: "בשבילי זה היה נורמלי, אבל עכשיו אני מבין שזה נשמע רע".

באישומים נגד מנדי, שתואר כ"טורף" ש"הפך את המרדף אחרי סקס למשחק", נטען כי הוא נעל את הצעירות ב"חדר פאניקה" באחוזה המבודדת שלו. חלק מהמתלוננות האשימו אותו בהחרמת הטלפונים הניידים שלהן בהגיען לבית, מה שמנע מהן להזעיק עזרה. שחקן מנצ'סטר סיטי מכחיש שישה סעיפי אונס ושלושה סעיפי הטרדה מינית של שבע צעירות שונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully