וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרג וויטינגטון חתם בבאר שבע, ג'יילן הדסון יעזוב את גליל עליון?

קבוצות ליגת העל מנצלות את פגרת הנבחרות להתארגנות מחדש. הפורוורד שהצטיין בגלבוע בעבר נחת בבירת הנגב, אחרי שמונה חודשים בלי פעילות. הגארד שהצטיין בניצחון על בני הרצליה בדרך ליוון

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 8.11/ספורט1

הפועל באר שבע רשמה היום (שלישי) לחיזוק משמעותי, בדמותו של הפורוורד האמריקאי גרג וויטינגטון שהצטיין בעברו במדי הפועל גלבוע/גליל. וויטינגטון לא שיחק בשמונת החודשים האחרונים, אך נחשב לשחקן בעל רזומה מרשים שיחזק את הקו הקדמי של ליאור ליובין: "אני מאוד שמח על ההחתמה של גרג, אני בטוח שהוא יוכל לעזור בהמשך העונה", אמר המאמן.

וויטינגטון (29, 2.03) שיחק שנתיים באוניברסיטת ג'ורג'טאון, לפני שנפצע בצורה קשה בברכו ונעדר מפעילות במשך כמעט שנתיים, שבמהלכן הוא שוחרר מהמכללה. הוא חזר לשחק בעונת 2015/16 בליגת הפיתוח, לפני שעבר באוסטרליה, יפן ושוב ליגת הפיתוח בשנתיים הראשונות שלו בקריירה. בקיץ 2018 הגיע לגן נר והיה לאחד הזרים הטובים בליגת העל, עם ממוצעים של 18.4 נקודות ו-9.6 ריבאונדים למשחק. ההצלחה הובילה אותו אל גלאטסראיי הטורקית, במדיה שיחק 14 משחקים לפני ששוחרר בחודש ינואר, מעט לפני הקורונה.

את עונת 2020/21 פתח וויטינגטון בדנבר נאגטס עם חוזה דו צדדי, אך שיחק רק ארבעה משחקים ב-NBA לפני ששוחרר בחודש אפריל. ביוני 2021 חתם בלוקומוטיב קובאן, ועזב עם פלישת רוסיה לאוקראינה אחרי שרשם 5.1 נקודות למשחק.

ג'יילן הדסון, הפועל גליל עליון. מאור אלקסלסי
ג'יילן הדסון, הפועל גליל עליון/מאור אלקסלסי

במקביל, מסתמן מהלך גם בסגל הפועל גליל עליון, שעל פי דיווחים באירופה קרובה להיפרד מהגארד/פורוורד ג'יילן הדסון. השחקן הצטיין בניצחון של גליל במחזור האחרון על בני הרצליה כשקלע 31 נקודות, אך על פי הדיווחים, הצעה כספית גבוהה שהוא מחזיק בה עשויה להעבירו לליגה היוונית.

בנוסף, גליל ספגה מכה עם הפציעה של רועי הובר שיעבור צילום נוסף באצבע כדי לדעת האם ייאלץ לעבור ניתוח. בהיעדרו של הובר, ועם הפציעות של לוטן אמסלם ויהל מלמד, הסגל של ברק פלג הצטמצם בצורה משמעותית ועומד על שישה שחקנים בכירים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully