וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר הבהירה למנהלת שהאוהדים לא יירדו יותר לדשא, ונקנסה על תנאי

עודכן לאחרונה: 8.11.2022 / 19:00

בתגובה למכתב המנכ"ל ניקולס לב, הקבוצה הסבירה שלא ידעה כי נדרש אישור לירידת האוהדים לכר הדשא. במנהלת דרשו הסבר לקריאות לאבו פאני, למרות שהירושלמים לא יעמדו על כך לדין כיוון שהמשקיף לא שמע

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי חיפה 4:1/ספורט1

מנכ"ל מנהלת הליגות בכדורגל, ניקולס לב, שלח הבוקר (שלישי) מכתב לבית"ר ירושלים ובו דרישה להבהרות ולהסבר מדוע ירדו אוהדים של הקבוצה לכר הדשא והשתמשו במערכת הכריזה לפני המשחק שלשום מול מכבי חיפה, מאחר שכל ירידה לכר הדשא מצד גורמים בלתי מורשים מחייבת את אישור המנהלת - ולמנהלת יש היתר לקנוס בסעיף של תמריץ ניהול משחק אם קבוצה פועלת בניגוד לתקנון.

בית"ר הגיבה מהר למכתב המנהלת, וכתבה בחזרה כי לא ידעה שהיא חייבת את אישור המנהלת לירידת אוהדים לפני המשחק. כמו כן, היא התחייבה לא לחזור על זה עד סוף העונה ולא לאפשר לאוהדים לרדת. בתגובה החליטה המנהלת להסתפק בקנס של 2,500 שקל על תנאי בלבד.

הקריאות של אוהדי בית"ר ירושלים נגד אבו פאני

קנס זה הושת ללא כל קשר להעמדתה של בית"ר לדין בהתאחדות לכדורגל, על כך שאוהדיה ירדו לפני המשחק והשתמשו במיקרופון כדי להלהיט את הקהל. עם זאת, הקבוצה לא תעמוד לדין על תוכן הדברים שחלקם כוונו לעבר מוחמד אבו פאני, מאחר שהמשקיף במשחק ציין בדו"ח כי לא שמע את אותן קריאות. במנהלת ביקשו הסברים מבית"ר ירושלים לתוכן הדברים שנאמרו בכריזה, למרות שאלה לא צוינו בדו"ח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully