וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבדולאי סק בסגל נבחרת סנגל למונדיאל? מבחינה רשמית עדיין לא

רשימה שהופצה בטוויטר הקדימה את זמנה וההתאחדות הבהירה: פרסום הסגל הרשמי יהיה ביום שישי. בסגל שפורסם היום נכללים שחקן פצוע ושחקן שמושעה בגלל שימוש בחומרים אסורים

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי חיפה 4:1/ספורט1

בטוויטר פורסם היום (שלישי) מה שנראה לכאורה כסגל הרשמי של נבחרת סנגל למונדיאל 2022, אבל בהמשך עלה החשד שמדובר בפייק ניוז וההסבר מיד. כשעה וחצי אחרי שהרשימה הזו כבר נפוצה לכל עבר, ההתאחדות לכדורגל של סנגל פרסמה הודעה בה נכתב שהסגל הרשמי יוכרז ביום שישי ב-10:00 שעון סנגל.

ברשימה שפורסמה היום נמצא גם בלם מכבי חיפה, עבדולאי סק. השחקן בן ה-30 רשם 5 הופעות בנבחרת מולדתו, האחרונה ביניהן כמחליף בנובמבר 2021 ב-0:2 על קונגו במוקדמות אליפות אפריקה. לצדו הופיעו שמות שאין עוררין שיהיו חלק מהנבחרת, כגון סאדיו מאנה, אדואר מנדי וקאלידו קוליבאלי.

מה שהעלה חשד ראשוני הוא הכללתם של שני שחקנים: בונה סאר פצוע ולא אמור לחזור למגרשים לפני תום השנה האזרחית והחלוץ קייטה באלדה מושעה עד אמצע דצמבר בגלל שנתפס על שימוש בחומרים אסורים.

בהמשך עיתונאים בכירים באפריקה הדגישו שהסגל הרשמי עדיין לא פורסם ולבסוף הגיעה ההבהרה של ההתאחדות הסנגלית. בכל מקרה, ביום שישי בצהריים סק יידע באופן סופי אם הוא אכן בסגל.

עבדולאי סק שחקן מכבי חיפה חוגג שער. קובי אליהו
יהיה בקטאר? סק/קובי אליהו

סנגל תשחק בבית א', שם היא תתמודד עם הולנד (21.11), קטאר (25.11) ואקוודור (29.11).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully