וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לייפציג עם ניצחון שלישי רצוף, אוניון ברלין חזרה למקום השני

השוורים גברו 1:3 על פרייבורג משערים של סימקן (55), אנקונקו (56) ופורסברג (77) דייק מהנקודה הלבנה, קובלר (66) צימק. הקבוצה מהבירה סיימה ב-2:2 מול אוגסבורג, אך התקרבה שוב לבאיירן מינכן. לברקוזן ניצחה 1:2 את קלן

תקציר: קלן - באייר לברקוזן 2:1/ספורט1

המחזור ה-14 בבונדסליגה הסתיים הערב (רביעי) עם חמישה משחקים. במשחק המוקדם לברקוזן הפכה פיגור מוקדם לניצחון חוץ בקלן, לייפציג ניצחה את פרייבורג שאיבדה את המקום השני לאוניון ברלין שסיימה בתיקו.

שחקני באייר לברקוזן. Lars Baron, GettyImages
בורחת מהתחתית. לברקוזן/GettyImages, Lars Baron

פ.צ. קלן - באייר לברקוזן 2:1

באייר לברקוזן הצליחה לראשונה העונה לנצח שני משחקים רצופים. זה אמנם לא היה 0:5 מהדהד כפי שהחבורה של צ'אבי אלונסו עשתה ביום ראשון מול אוניון ברלין, אבל זה היה ניצחון חוץ חשוב מאוד מול פ.צ. קלן, שמבחינתה זהו מחזור שלישי ברציפות ללא ניצחון. קלן דווקא הוליכה משער של בנו שמיץ בדקה ה-30, אבל בדקה ה-59 ביצע צ'אבי שלושה חילופים ואחד מהם היה נאדים אמירי, שבדקה ה-65 בעט כדור חופשי ששינה כיוון וחדר לרשת. המהפך הושלם חמש דקות אחר כך, כאשר ג'רמי פרימפונג מסר למוסא דיאבי והאחרון השלים את המתפרצת עם שער ניצחון יקר.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקן ר.ב. לייפציג כריסטופר אנקונקו. רויטרס
ניצחון שלישי רצוף. אנקונקו/רויטרס

ר.ב. לייפציג - פרייבורג 1:3

אחרי ההפסד של בורוסיה דורטמונד לוולפסבורג, מחזיקת הגביע הגרמני ניצלה את ההזדמנות ועלתה על חשבונה למקום החמישי. מוחמד סימקן כבש את הראשון של לייפציג בדקה ה-55 וכריסטופר אנקונקו הכפיל כעבור דקה. לוקאס קובלר צימק בדקה ה-66, אבל אמיל פורסברג (77) דייק מהנקודה הלבנה והבטיח שלוש נקודות וניצחון שלישי רצוף לשוורים. פרייבורג איבדה את המקום השני לטובת אוניון ברלין. הדאגה הגדולה אצל המארחת ונבחרות סנגל וקרואטיה היו הפציעות של אבדו דיאלו ויוסקו גבארדיול שהחליף אותו אחרי שהסנגלי נפצע בחימום, וירד פצוע בעצמו בדקה ה-23.

אוניון ברלין - אוגסבורג 2:2

באיירן מינכן ביססה את עצמה במקום הראשון, אבל הקבוצה מבירת גרמניה הצליחה לחזור לפחות למקום השני ולהתקרב לכדי ארבע נקודות מהאלופה. שראלדו בקר העלה את אוניון ברלין ליתרון מוקדם בדקה השביעית, וראה את פלוריאן נידרלכנר משווה תוך שתי דקות. קווין בהרנס החזיר את היתרון למארחת בדקה ה-22, עד ששוב זה היה החלוץ הגרמני של אוגסבורג שהשווה את התוצאה שנשמרה עד הסיום. האורחים עלו למקום ה-14 והתרחקו מעט מהקו האדום, אוניון חזרה לסגנות הטבלה.

שחקן אוניון ברלין קווין ברהנס. רויטרס
זמן לחזור למסלול. שחקני אוניון ברלין/רויטרס

משחקים נוספים

איינטרכט פרנקפורט - הופנהיים 2:4
לפרנקפורט: דז'יבריל סואו (6), רנדל קולו מואני (8), ג'וניור דינה אבימבה (29), יספר לינדסטרום (56). להופנהיים: כריסטוף באומגרטנר (38), אוזן קבאק (46).

שאלקה - מיינץ 0:1
לשאלקה: סימון טרודה (10).

בסוף השבוע יתקיים המחזור ה-15 בבונדסליגה, שיהיה האחרון לפני פגרת המונדיאל ופגרת החורף המקוצרת. הליגה תשוב לפעילות ב-20 בינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully