וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי הדיחה את צ'לסי, גם ארסנל וטוטנהאם מחוץ לגביע הליגה

הסיטיזנס נהנו משערים של מחרז ואלברס ב-0:2 על הבלוז שעלו בהרכב משני למדי, התותחנים הפסידו בביתם 3:1 לברייטון, התרנגולים נכנעו 2:0 בחוץ נגד נוטינגהאם פורסט וליברפול גברה על דרבי קאונטי בפנדלים

תקציר: מנצ'סטר סיטי - צ'לסי 0:2/ספורט 1

משחקי הסיבוב השלישי בגביע הליגה נמשכו הערב (רביעי) ובמוקד ההדחות המפתיעות של ארסנל וטוטנהאם, שתיהן נכנעו ליריבות מהפרמיירליג וסיימו את דרכן בשלב מוקדם, ובעיקר הניצחון של מנצ'סטר סיטי 0:2 על צ'לסי. מחזיקת הגביע, ליברפול, שרדה דו קרב פנדלים מול דרבי קאונטי.

טאריק לאמפטי, מגן ברייטון. רויטרס
השחפים חגגו גם על מוליכת הפרמיירליג/רויטרס

ארסנל - ברייטון 3:1

מוליכת הפרמיירליג מקווה לצאת לפגרת המונדיאל כשהיא במקום הראשון ועל כן המאמן מיקל ארטטה ביצע עשרה שינויים בהרכב לקראת המשחק בשבת נגד וולבס, היחיד ששמר על מקומו ב-11 היה הבלם וויליאם סליבה, אבל זה הסתיים בהפסד ביתי לברייטון ובהדחה מגביע הליגה. אדי אנקטייה דווקא העלה א תהתותחנים ליתרון בדקה ה-20, אבל שבע דקות חלפו ודני וולבק איזן ל-1:1 עם פנדל מדויק. רוברטו דה זרבי, שקבוצתו הגיעה לאמירויות אחרי שני ניצחונות ראשונים ורצופים תחתיו, השלימה מהפך בדקה ה-58 משער של המחליף קארו מיטומה היפני וטאריק לאמפטי קבע את תוצאת הסיום בדקה ה-71 מבישול של בילי גילמור. ארטטה עוד הכניס את גבריאל ז'סוס וגבריאל מרטינלי, אבל זה לא הספיק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים. רויטרס
כבר בשמינית הגמר. שחקני מנצ'סטר סיטי/רויטרס

מנצ'סטר סיטי - צ'לסי 0:2

ארלינג הולאנד חזר מהפציעה, אבל פפ גווארדיולה לא סיכן אותו מול הבלוז, גם לא את קווין דה בראונה, פיל פודן ואחרים שישבו על הספסל וזה הספיק מול הרכב משני מאוד של גרהאם פוטר כדי לנצח את צ'לסי ולהעפיל לשמינית הגמר. מי שכן עלו בהרכב של אלופת אנגליה היו ריאד מחרז וחוליאן אלברס, והם כבשו שני שערים תוך חמש דקות, האלג'יראי כבש ראשון בדקה ה-53 ולאחר מכן הארגנטינאי הכפיל את היתרון שמקרב את הסיטיזנס לזכייה שביעית מאז 2014, אחרי שבשנה שעברה נקטע רצף של ארבע זכיות רצופות. פוטר עלה בהרכב משני למדי, אבל בפיגור כפול העלה מהספסל את רחים סטרלינג, מייסון מאונט וקאי האברץ, אולם זה לא הספיק. מהספסל של גווארדיולה עלה בדקה ה-50 גם קלווין פיליפס, שכמעט לא שיחק העונה בעקבות פציעות.

צפו בדרמה, בסיומה ליברפול ניצחה את דרבי בפנדלים

תקציר: ליברפול גברה על דרבי קאונטי בפנדלים בגביע הליגה/ספורט1
שחקני ליברפול חוגגים. רויטרס
מחזיקת הגביע שרדה פנדלים בדרך לסיבוב הבא. שחקני ליברפול/רויטרס

ליברפול - דרבי קאונטי 2:3 בפנדלים (0:0 ב-90 דקות)

יורגן קלופ עלה עם 11 שחקנים שכללו צעירים מהאקדמיה, חלקם בהופעות בכורה במדי הבוגרים, ועוד שחקני רוטציה בניסיון להבטיח מקום בשלב הבא מול הקבוצה מהצ'מפיונשיפ. אחרי 66 דקות ללא שערים, המאמן הגרמני העלה מהספסל תותחים כבדים בדמותם של רוברטו פירמינו, דרווין נונייס והארווי אליוט, אך גם הם לא מצאו את הרשת של דרבי והמשחק הלך להכרעה בדו קרב מהנקודה הלבנה. קוויבין קלהר הדף שלוש בעיטות של האורחים וראה את אליוט כובש את הפנדל המנצח בדרך לסיבוב הבא.

צפו בתקציר ניצחונה של נוטינגהאם פורסט על טוטנהאם

תקציר: נוטינגהאם פורסט - טוטנהאם 0:2 בגביע הליגה/ספורט1
הארי קיין, חלוץ טוטנהאם. רויטרס
עוד הפסד מפתיע לטוטנהאם. קיין/רויטרס

נוטינגהאם פורסט - טוטנהאם 0:2

אנטוניו קונטה הפתיע כשעלה בהרכב עם הארי קיין, איבן פרישיץ' ושחקנים נוספים שרגילים לפתוח כמעט בכל משחק, אבל זה הסתיים בהפסד מפתיע נוסף של התרנגולים - שלזכותם שני ניצחונות בלבד בשבעת משחקיהם האחרונים וכמובן הודחו מהמפעל בשלב מוקדם מול העולה החדשה לפרמיירליג, שמצדה רושמת ניצחון ביתי מרשים נוסף אחרי שכבר הפתיעה העונה בביתה את ליברפול במסגרת הליגה. אחרי מחצית מאופסת, רנאן לודי וג'סי לינגרד בדקות 50 ו-57 היממו את אנטוניו קונטה, שמיד אחרי השער השני דווקא הוריד לספסל את כוכביו פרישיץ' וקיין, אבל במקומם הכניס את דיאן קולוסבקי ורישרליסון שמתאוששים מפציעות. בדקה ה-75 הורחק אורל מנגאלה בכרטיס צהוב שני אחרי עבירה גסה על רישרליסון, אבל גם החסרון המספרי של נוטינגהאם פורסט לא מנע ממנה לשמור על שער נקי ועל ניצחון בדרך לשלב הבא.

משחקים נוספים:

וולבס - לידס 0:1

ניוקאסל - קריסטל פאלאס 2:3 בפנדלים (0:0 ב-90 דקות)

סאות'המפטון - שפילד וונסדיי 6:7 בפנדלים (1:1 ב-90 דקות)

ווסטהאם - בלקבורן רוברס 12:11 בפנדלים (2:2 ב-90 דקות)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully