וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה היעד הבא? "מסי החליט כמעט סופית לעזוב את פריז בסוף העונה"

עודכן לאחרונה: 8.11.2022 / 12:01

בזמן שהכוכב מתכונן למונדיאל ב"אל נסיונאל" מדווחים שהוא יעזוב בקיץ. הסיבה: משפחתו לא התאקלמה לחיים בבירת צרפת. הקאמבק לברצלונה מתקרב?

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 8.11/ספורט1

ליאו מסי כבר חושב על המונדיאל האחרון בקריירה שלו ולא שיחק במשחק האחרון של פריז סן ז'רמן. הכוכב הארגנטינאי כבר הצהיר שלא ידבר על עתידו לפחות עד אחרי קטאר, אבל הדיווחים ממשיכים לזרום והיום ב"אל נאסיונל" מפרסמים שמסי כבר קיבל החלטה כמעט סופית לעזוב את פריז בתום העונה הנוכחית. הסיבה: המשפחה שלו לא התאקלמה בבירת צרפת - משהו שרק מגביר את ההערכות והתקוות שמסי יחזור לברצלונה לקראת סוף הקריירה.

שחקן פריז סן ז'רמן ליאונל מסי. Pedro Salado/Quality Sport Images, GettyImages
מה היעד הבא? מסי חוגג נגד מכבי חיפה/GettyImages, Pedro Salado/Quality Sport Images

אחרי עונה אחת של התאקלמות לליגה החדשה, מסי פתח את עונתו השנייה בפריז בצורה מצוינת וכבר כבש יותר שערי ליגה מאשר כל העונה הקודמת (7) והוא גם מלך הבישולים של הליגה עם 10 כאלו ב-12 משחקים בלבד. כזכור, מסי חתם בקיץ הקודם על חוזה לשתי עונות בפריז ובקרוב מאוד הוא יהיה שחקן חופשי, כך שאם ברצלונה תרצה להחזיר אותו היא לא תצטרך לשלם דמי העברה על השחקן הגדול בהיסטוריה שלה.

מסי לא צפוי לשחק גם במשחק הליגה הבא של פריז נגד אוקזר בבית, כך שהוא יחזור ללבוש את המדים שלה רק לאחר המונדיאל, שבו הוא ינסה לרשום זכייה ראשונה בקריירה שלו בתואר הנכסף מכולם, תואר שבו הוא היה קרוב מאוד לזכות ב-2014 אך הפסיד בגמר עם ארגנטינה לגרמניה על אדמת ברזיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully