וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רואים ירוק: רצים לקויי ראייה השתתפו במרוץ האקלים

רצים מקבוצת הספורט "קשר עין" של עמותת עלה, המתמודדים עם לקות ראייה, לקחו חלק במרוץ האקלים בשבוע שעבר למרות המגבלה

רצים לקויי ראויה משתתפים במרוץ האקלים/קשר עין, עמותת עלה חיפה

המקטע הישראלי של מרוץ השליחים הארוך בעולם - Running out of time , אשר מטרתו הינה להביא להעלאת המודעות הגלובלית לעובדה כי הזמן הנותר לנו כאנושות לפעול על מנת להתמודד עם משבר האקלים הולך ואוזל, הגיע ביום שישי האחרון לסיומו וחצה את הגבול דרך מעבר טאבה אל חצי האי סיני לקראת סיומו הכולל היום.

המירוץ חלף לאורך כל המדינה, מחוף בצת הנמצא דרומית לראש הנקרה דרך רצועת החוף של ישראל ועד אילת, רגע לפני שעבר לשכנה מצרים כאמור. ישראל הייתה התחנה ה - 17 והלפני אחרונה של המירוץ אותו הובילה בישראל עמותת "אקואושן" הפועלת לשימור והגנה על הסביבה הימית של ישראל. המסר החבוי בשרביט שנישא מי ליד, צפוי להיחשף בפני מנהיגי העולם בימים הקרובים בסמוך לוועידת האקלים של האו"ם שהתחילה השבוע בשארם א-שייח.

רצים לקויי ראויה משתתפים במרוץ האקלים/קשר עין עמותת עליה ירושלים

אלפי משתתפים מכל רחבי הארץ לקחו חלק במרוץ ובניהם שתי קבוצות ריצה מעניינות במיוחד. חברי קבוצות ריצה וכושר "קשר עין" מעמותת "עלה". מדובר בקבוצות רצים המתמודדים עם לקות ראייה או מוגבלויות אחרות ומטרתן קידום מודעות לפעילות ספורט בקרב אוכלוסיית עיוורים וכבדי ראייה. המגבלה הלא מנעה ולא עצרה את עשרות מחברי הקבוצה להירתם לטובת המטרה החשובה שנגעה לליבם ולרוץ מרחק ריצה ארוך.

הקבוצה מחיפה השתתפה במקטע שנקבע בין המושבה הגרמנית בעיר הכרמל לבין חוף דדו, מקטע באורך תשעה קילומטרים, כאשר מקבילתה מירושלים, הדרימה לאשקלון לטובת המקטע שעבר בעיר והשלימה מרחק של עשרה קילומטרים.

  • עוד באותו נושא:
  • ריצה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully