וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקי ספורט: הטריאתלט שחר שגיב עלה בדירוג העולמי

שגיב עלה למקום ה-32 אחרי שערב התחרות האחרונה היה מדורג במקום ה-36. עד כה הוא השתתף ב-5 תחרויות מבין 12 בהן ניתן להשיג ניקוד אולימפי. הקריטריון למשחקי פריז הוא להתברג בין 55 הראשונים. זינדין זידאן יהיה הפרזנטור של מון בלאן, חצי מרתון הגליל יוצא לדרך

שחר שגיב בטריאתלון ניאום בערב הסעודית. Superleague, אתר רשמי
שחר שגיב/אתר רשמי, Superleague

הטריאתלט האולימפי שחר שגיב (28), שסיים שלשום (ראשון 6.11) במקום ה-23 בתחרות סבב אליפות העולם בברמודה והוסיף לעצמו 179.6 נקודות לדירוג האולימפי, שיפר בעקבות זאת את הדירוג האולימפי שלו בארבעה מקומות. עפ"י הפרסום הבינלאומי שפורסם אמש, שגיב עלה למקום ה-32 אחרי שערב התחרות היה מדורג במקום ה-36. עד כה הוא השתתף ב-5 תחרויות מבין 12 בהן ניתן להשיג ניקוד אולימפי. הקריטריון למשחקי פריז הוא להתברג בין 55 הראשונים בדירוג האולימפי. למשחקים האולימפיים בטוקיו הגיע שגיב כשהיה מדורג במקום ה-38.

שחר שגיב עומד לחזור היום (שלישי) לישראל לתקופה של כשבועיים. בתקופה זו יקיים מחנה אימונים אינטנסיבי במלון מטיילים על הירדן שבצפון (10 עד 21 בחודש) לקראת אליפות העולם שתתקיים באבו דאבי ב-26 בחודש.

למחנה האימונים יגיעו לראשונה לישראל טריאתלטים זרים מהשורה הראשונה שיטוסו מכאן לאבו דאבי. הטריאתלטים שיגיעו הם: ריצ'ארד מארי מהולנד שסיים במקום ה- 4 במשחקים האולימפיים בריו 2016 והיה אלוף העולם בדואתלון ב- 2016; טיילור מיסלאצ'ק מקנדה שסיים במקום ה-15 במשחקים האולימפיים בטוקיו וניצח את תחרות המבחן לטוקיו 2019 . בנוסף יגיעו לישראל צ'ארלס פקוט הקנדי וליהם דונלי חבר הנבחרת הצעירה של קנדה (u23).

בצוות המקצועי של הקנדי המאמנים הראשיים של נבחרת הטריאתלון מארק קריסטין ודידיה גולט.

זינדין זידאן. יחצ,
זינדין זידאן משתף פעולה עם מון בלאן/יחצ

מונבלאן מציגים - זינדין זידאן, כדורגלן ומאמן מהגדולים והמוכרים ביותר בכל הזמנים, נבחר להיות הפנים החדשות של המותג. בנוסף לשיתוף הפעולה עם הבית הכולל קמפיינים לכלי כתיבה ומוצרי עור, זינדין זידאן נבחר להופיע בקמפיין החדש לליין הבישום "לג'נד" והניחוח החדש לג'נד רד. הקמפיין יעלה בחודש נובמבר לכבוד משחקי המונדיאל ויכלול קמפיין שילוט חוצות ארצי וקמפיין טלוויזיה במשחקי המונדיאל.

בקמפיין הקרוב, בחודש נובמבר בשילוט חוצות ובטלוויזיה לניחוח לג'נד רד, מונבלאן חולקים כבוד לנוכחות האגדית של זידאן. צנוע ועובד קשה, אייקון הספורט כונה לעיתים קרובות "אגדה"; לא בהכרח בעקבות הדרך שבחר ללכת בה, אלא בגלל הדרך שתשוקתו, כישוריו והנחישות שלו הובילה אותו. לג'נד, ליין הבישום הנמכר ביותר של מונבלאן, מתעל את הלך הרוח של אלו שאינם מחפשים תהילה, אלא שואפים להשאיר את חותמם עם מטרה, שכנוע ותשוקה, אשר כותבים את האגדה שלהם בעצמם לאורך הדרך.

מונבלאן לג'נד רד א.ד.פ 100 מ"ל - מחיר לצרכן 299 שקלים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

חצי מרתון הגליל השישי יוצא לדרך

כאלף וחמש מאות רצים תושבי הגליל ומכל קצוות הארץ יוזנקו בחוף בצת במרוץ חצי מרתון גליל, אשר יתקיים השנה בפעם השישית, ביום שישי ה-18.11.22 בשעה 5:30. המרוץ ייערך לאורך רצועת חוף ראש הנקרה, קו החוף המרהיב של הגליל המערבי. חצי המרתון הוא פרי יוזמה תיירותית משותפת של אשכול רשויות גליל מערבי המאגד תחתיו 18 רשויות בפריפריה הצפונית של ישראל.

במסגרת המרוץ יתקיימו 4 מקצים באורך: 21.1 ק"מ, 10 ק"מ, 5 ק"מ ומקצה עממי למרחק של 2 ק"מ המותאם גם לילדים, רצים חובבניים וכן מונגש לבעלי צרכים מיוחדים. המקצים השונים ייערכו לאורך קו החוף של היפה הגליל המערבי, ראש הנקרה וכביש 4. לנוחיות הרצים והקהל הרחב לאורך כל המסלולים, מדי שלושה ק"מ, ימוקמו עמדות מים. כמו כן שירותי עזרה ראשונה של מד"א ימוקמו בנקודות המרכזיות. בסמוך לחוף בצת תוכשר חנייה לקהל הרצים ויופעלו עמדות לשמירת חפצים ללא עלות. נקודת הזינוק והסיום של המרוץ הינה חוף בצת ובה יוכלו המשתתפים במרוץ והקהל הרחב ליהנות ממתחם EXPO ענק עם מיטב יבואני ספורט, ביגוד, מזון ועוד בהנחות לכבוד האירוע.

אורי צ'רלס פרילנד, מנהל המחלקה לפיתוח חברתי אשכול רשויות גליל מערבי: "מדובר באירוע המשלב ספורט וגוף בריא לצד חיזוק התיירות והחיבור לקהילה בגליל המערבי. יש לנו ארץ כל כך יפה ומיוחדת ואנחנו שמחים לארח כל שנה את המרוץ שמשלב בין קהילה לתיירות. כל מי שיבוא ייהנה מאוויר טוב ומאווירה נפלאה. תודה לרשויות הגליל המערבי על השותפות בהפקת אירוע מיוחד זה".

לי את כהן, מנכ"לית אשכול רשויות גליל מערבי: "חצי מרתון גליל, מרגש בכל שנה מחדש, יתקיים השנה בפעם ה-6. משמח אותנו לראות את ההתגייסות, ההיענות וההשתתפות של הרשויות, תושבי הגליל המערבי וכמובן רצים ואורחים אשר מגיעים אלינו מרחבי הארץ. אנו גאים באירוע זה, ומודים לכלל הרשויות באשכול על הבחירה באירוע ספורטיבי, מגבש ומאחד כאחד מאירועי הדגל של האשכול הכי גלילי".

לפרטים והרשמה לחצו כאן.

  • עוד באותו נושא:
  • טריאתלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully