וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל האופציות על השולחן: שחקני מכבי ת"א ממתינים לשמוע מאיביץ'

8.11.2022 / 8:34

המאמן בוחן שינויים בהרכב וייתכן שגם במערך, השחקנים סיימו את האימון המסכם מבלי לדעת דבר באשר לתכניותיו לקראת הפועל ירושלים הערב (20:15, ספורט4) ויגלו זאת במהלך היום. כ-5,000 אוהדים יגיעו לטדי

תקציר: מכבי תל אביב - סקציה נס ציונה/ספורט 1

לראשונה העונה שלח אתמול (שני) ולאדן איביץ' את שחקני מכבי תל אביב בתום האימון המסכם מבלי שהם יודעים דבר על ההרכב שלו למשחק הערב נגד הפועל ירושלים (20:15, ספורט4).

זו לא רק העובדה כי לפני שלושה ימים שיחקה מכבי תל אביב נגד סקציה נס ציונה ושאיביץ' טרם החליט מי צריך להמשיך בהרכב לאור סמיכות המשחקים, אלא גם העובדה שמכבי תל אביב אחרי שני משחקים רעים בהם איבדה חמש נקודות בחמישה ימים וכעת המאמן שוקל ברצינות את כל האופציות - כולל החלפת מערך וזאת למרות שהצהיר גם בסיום המשחק בשבת שהקבוצה ייצרה שלל מצבים ב-1:1 מול נס ציונה ושהוא לא חושב שצריך לשנות את המערך הקבוע שלו.

שחקני מכבי תל אביב ניגשים לקהל. אריאל שלום
יגלים בהמשך היום מה מתכנן איביץ' להפועל ירושלים/אריאל שלום

איביץ' שוקל לא רק לשנות מערך, אלא גם מהפיכה בהרכב, אבל כשהשחקנים יגיעו היום בבוקר לקרית שלום לקראת היציאה לבית מלון בירושלים, הם עדיין לא יידעו מי פותח ומה המערך שמעדיף המאמן.

שחקני מכבי תל אביב יגיעו כבר בצהריים המוקדמים לירושלים. בימים שעברו מאז התיקו מול נס ציונה, הורגשה אווירה של מתח ודריכות בקרית שלום. איביץ' ניסה דווקא כמה שיותר לברוח מתחושת המועקה ולא להכביד כדי שהשחקנים ינסו להירגע ולצאת מהלחץ. "ברור לכולם שזה משחק קריטי לעונה הזו. אסור לנו לאבד עוד נקודות וזה משחק חוץ קשה. כל שחקן צריך לשים הכל על המגרש הערב", אמרו במועדון הבוקר. גם קהל מכבי תל אביב מפנים שזה אחד הצמתים החשובים של העונה ולמעלה מ-5000 אוהדים יעלו לירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully