וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה צפויה לערוך מחנה אימון לפני החזרה מהפגרה

8.11.2022 / 14:22

הירוקים צפויים להמריא לחו"ל במתכונת של מחנה אימון של טרום עונה. אם סק יוזמן למונדיאל, האלופה תקבל כ-110 אלף יורו

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי חיפה 4:1/ספורט1

במכבי חיפה מתכוננים לשני המשחקים הקרובים, נגד הפועל חיפה והפועל תל אביב, אבל במקביל מתכננים לעומק את ההתנהלות בפגרת המונדיאל שתתחיל בעוד פחות משבוע. התכנון של הצוות המקצועי הוא לערוך מחנה אימון לקראת החזרה מהפגרה המונדיאל, זאת כדי להחזיר את השחקנים לכושר ראוי אחרי החופשות.

בחיפה עדיין לא סגרו את הפרטים, אך ייתכן מאוד שהמחנה יתקיים בחו"ל במתכונת של מחנה אימונים של טרום עונה וכבר בודקים את האפשרות לערוך אותו ביוון. "אנחנו לא רוצים שהפגרה תפגע ביכולת ובקצב שלנו", אמרו במועדון, "יש היתכנות גדולה שיהיה מחנה אימון".

מי שאולי לא יהיה חלק ממחנה האימונים הוא כמובן עבדולאי סק, שעשוי להיות מזומן לסגל נבחרת סנגל למונדיאל. אם כך יקרה, מכבי חיפה תזכה להכנסה נאה מכיוון שפיפ"א "מפצה" כספית כל קבוצה שיש לה נציג במונדיאל. פיפ"א מעבירה 7,304 יורו על כל יום בו שחקן נמצא עם נבחרתו וחיפה צפויה להרוויח לפחות 110 אלף יורו.

מאמן מכבי חיפה ברק בכר. רויטרס
האסיפה עשתה טוב. בכר/רויטרס

עוד לפני מחנה האימון, מכבי חיפה תשלים הערב את הכנותיה למשחק נגד הפועל חיפה מחר (20:30) כאשר המאמן ברק בכר צפוי לערוך כמה שינויים ובראשם החזרתם של צ'ארון שרי, עומר אצילי ופייר קורנו להרכב. עלי מוחמד צפוי גם הוא לשחק בדרבי, אך עדיין לא ברור אם יפתח וזאת בשל העומסים המצויים עליו לפי המדדים. ההערכה היא שמוחמד יורכב ב-11, אבל החלטה סופית טרם התקבלה. דילן בטובינסיקה בספק גדול עדיין למשחק וגם לגביו תתקבל החלטה לאחר האימון היום. "דילן גבולי מאוד למשחק הזה", הודו בקבוצה.

בקבוצה המשיכו לעסוק גם באסיפה הקשה שברק בכר ערך לפני המשחק מול בית"ר ירושלים. כזכור, המאמן נזף בשחקנים רבים באופן פרטני ביניהם עומר אצילי, פרנזי פיירו, מוחמד אבו פאני וסאן מנחם. בחיפה ציינו את השחקנים שלקחו את האסיפה הקשה למקומות חיוביים ונראו טוב מאוד במחצית השנייה מול בית"ר. "לפעמים אין ברירה", אמרו במועדון, "ברק נכנס בחצי סגל כי היה צריך לעשות את זה".

בחיפה עסוקים גם בדיון בערעור שהגישו על עונש סגירת היציע הצפוני. במועדון לא מבינים כיצד ייתכן שהם תופסים פעם אחר פעם את הפורעים, מביאים לעונש פרטני ובבית הדין בכל זאת מחליטים על עונש קולקטיבי. "למה אנחנו צריכים להתאמץ ולהוציא משאבים כל כך רבים אם בסוף בהתאחדות מחליטים שזה לא נותן כלום שאנחנו עושים את כל הפעולות הללו?", אמרו גורמים במועדון, "אנחנו מקווים שבית הדין ישנה את ההחלטה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully