וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר נזף ב"אסיפה קשה", אצילי הגיב בהצגה: "שחקן אדיר, שלא נגמר"

עודכן לאחרונה: 7.11.2022 / 7:15

מאמן מכבי חיפה גער בשחקניו על "הפרצופים החמוצים" אחרי בנפיקה ולא אהב את ההתנהלות של אצילי, השחקן עלה רק במחצית והוליך את האלופה ל-1:4 גדול על בית"ר: "ברק לא ייתן לאף אחד לזוז מהדרך". ההערכה לרמי גרשון גוברת, חשש והכנות לקראת הדרבי

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי חיפה 4:1/ספורט1

1.

ביום שבת ערך ברק בכר אסיפה שהוגדרה על ידי שחקני מכבי חיפה כ"קשה במיוחד". הירוקים היו כמה ימים אחרי התבוסה לבנפיקה אך בכר בעיקר לא אהב את ההתנהלות של השחקנים ואת "הפרצופים החמוצים" שהחלו לצוץ. המאמן כיוון ספציפית לשחקנים באסיפה הקשה ונזף בהם, ביניהם עומר אצילי, סאן מנחם ופרנזי פיירו. המאמן הבהיר שלא יהיה מוכן לסבול את ההתנהלות ואף זעם על עניינים מקצועיים הנוגעים בייחוד למשחק ההגנה של הירוקים. "ברק לא ייתן לאף שחקן לזוז מהדרך", אמר גורם בקבוצה, "לא היה שחקן חסין והוא נתן ביקורת לכולם. יש פה באמת חבורה טובה של שחקנים אבל לפעמים יש אמוציות וזה בסדר".

המאמן אף התייחס ספציפית לאצילי כשנשאל בסיום על הספסול של הקשר ואמר "אני לא מתעסק בסדרות חינוך, יש הרבה דברים שאני לא אוהב ומה שאני צריך להגיד אני אומר בארבע עיניים ולא בתקשורת. הכל בסדר, הוא נכנס, עזר לנצח את המשחק ואני מאוד שמח שהוא נכנס ככה".

בכר בעיקר לא אהב את הירידה של אצילי ישירות לחדר ההלבשה בסיום המשחק נגד בנפיקה והחליט עם או בלי קשר לספסל אותו. כשעלה במחצית השנייה אצילי שוב הכריע עבור הירוקים את המשחק וזכה למחמאות גדולות מחבריו. "עומר הוא שחקן אדיר והוא לא נגמר", קבע אחד מחבריו לקבוצה, "אין בכלל ספק שהוא השחקן הטוב בליגה וכשהוא על המגרש אנחנו יודעים שיקרו דברים טובים" .

גם אתמול בכר לא אהב את המחצית הראשונה ובעיקר את התפקוד של חלק מהשחקנים שקיבלו הזדמנות להוכיח עצמם, אך מלכתחילה תוכנית העבודה הייתה להכניס המחצית את שחקני ההרכב דוגמת אצילי וצ'ארון שרי ולהכריע את המשחק במחצית השנייה.

גם בצוות המקצועי החמיאו לאצילי שנכנס והכריע את המשחק. בצוות אהבו את הכניסה המחויבת של הקשר. "ברק מחלק את העומסים בצורה הכי טובה שיש וההוכחה היא שאנחנו במקום הראשון", קבע גורם בחיפה, "לא פשוט להצליח אחרי כל הצפיפות והמשחקים אבל אנחנו עושים את זה עד עכשיו מצוין".

מי שעוד זכה למחמאות הוא הקפטן נטע לביא. בחיפה החמיאו לקשר שלדבריהם עשה התקדמות אדירה ונמצא בכושר הטוב בקריירה שלו. לביא מסיים בסוף העונה את החוזה שלו והחל בשיחות עם הירוקים על הארכת חוזה אך נראה שהקשר מעדיף לבחון אופציות מחו"ל בסטטוס של שחקן חופשי.

ניקיטה רוקאביציה שחקן מכבי חיפה חוגג שער פסול עם עומר אצילי. קובי אליהו
הכל הולך לאלופה, ובכר שומר עליהם במיטבם. אצילי ורוקאביציה חוגגים/קובי אליהו
שחקני מכבי חיפה חוגגים עם רמי גרשון. קובי אליהו
כולם שמחים בשבילו. גרשון/קובי אליהו

2.

דקה לפני סוף המחצית נפצע עבדולאי סק ונדמה היה שהוא בדרך לסיים את המשחק, ובספסל הורו לרמי גרשון לערוך חימום במטרה להכניסו אל כר הדשא. אלא שאז בחדר ההלבשה סק הבהיר שהוא יכול להמשיך ובכר שינה לחלוטין את החילופים שלו. במהלך המחצית השנייה החילוף של גרשון התממש ואחרי כמה דקות הבלם כבש את שערו הראשון בקבוצה בליגת העל. גרשון נחשב לאחת הדמויות הכי מוערכות בחדר ההלבשה ואתמול לאחר המשחק זכה לעידוד ולמירב המחמאות והחיבוקים.

הבלם היה אחד מהשחקנים הבודדים שלא רשם ולו דקה אחת בשלב הבתים של ליגת האלופות והיה מאוכזב מכך, אך אמש הצליח להשכיח את העניין ולחגוג שער יקר מבחינתו. בכר אגב ששטף את השחקנים על ההתנהלות במגרש ומחוצה לו מעריך מאוד את ההתנהלות של גרשון ומרבה לתת אותו כדוגמה לאיך צריך להתנהל בחדר ההלבשה. השחקן שסיים חוזה בקיץ האחרון נשאר בחיפה כאשר במועדון רואים את עתידו של הבלם במועדון גם לאחר שיפרוש ממשחק פעיל.

בחיפה משוכנעים שגרשון יוכל לתרום רבות למועדון בעתיד אך עדיין לא ממהרים להפריש אותו. "כל פעם שרמי עולה הוא נותן את המאה האחוז והוא מקצוען ברמה גבוהה", העיד שחקן בקבוצה, "כולם שמחו איתו כשהוא הבקיע".

נטע לביא שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
בשיאו, כרגע לא מאריך חוזה. לביא/קובי אליהו
ברק בכר מאמן מכבי חיפה. קובי אליהו
שטף את השחקנים על ההתנהלות במגרש ומחוצה לו. בכר/קובי אליהו

3.

כעת במכבי חיפה יחלו בהכנות לקראת הדרבי מול הפועל חיפה. הירוקים היו מרוצים מאוד מכך שרשמו ניצחון לצד מנוחה מוחלטת לעלי מוחמד ודילן בטובנסיקה, ומחצית אחת בלבד של אצילי, שרי ופייר קורנו. בכר צפוי לפתוח עם כל אלו, אם אכן הבלם הצרפתי יהיה כשיר למשחק. הבלם עצמו חש בטוב אך בחיפה מפחדים לסכנו והוא יעבור מבחן כשירות בסמוך למשחק. הירוקים סימנו את הדרבי מלכתחילה כמשחק הקשה מבין שלושת המשחקים בשבוע העמוס, ובכר והצוות שלו יכולים להיות מרוצים שיקבלו את ההרכב שאיתו רצו לעלות, שיהיה רענן וכשיר.

גם בצד המנהלתי בחיפה עובדים לקראת הדרבי והיום צפויה פגישה בין גורמים במועדון לראשי המשטרה לקראת המשחק. אתמול נעצרו אוהדים מחוץ לאולם הכדורסל ברוממה כאשר החשד שמדובר היה באוהדים של מכבי חיפה אשר רצו לנקום באוהדי היריבה העירונית על גניבת הדגלים ממחסן הציוד של ארגון האוהדים של הירוקים. במשטרה זימנו שישה חשודים במעורבות לחקירה ומתכוונים להאיץ את הבדיקות וההיערכות לקראת המשחק. כ-850 סדרנים ושוטרים יהיו אמונים על הסדר במשחק כאשר במשטרה מייחסים רצינות רבה בנוגע לאפשרות של התלקחות בין מחנות האוהדים ולכן דרשו מהאדומים חציצה רחבה בין מחנות האוהדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully