וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרי עשה היסטוריה: "הוא אחד השחקנים הגדולים בכל הזמנים"

כוכב גולדן סטייט (47) הפך לראשון שקולע לפחות 3 שלשות בעשרת משחקי הפתיחה, מאמנו התמוגג: "הוא עוצר נשימה". וויגינס: "הוא GOAT". וגם: המספרים מאחד המשחקים הגדולים בקריירה של סטף

דני אבדיה מתאמן על הקליעה מחוץ לקשת/מתוך טוויטר

החדשות הטובות מבחינת גולדן סטייט: סטף קרי בשיאו. החדשות הרעות: למרות 47 נקודות של הכוכב, האלופה בקושי גירדה ניצחון ביתי 113:116 על סקרמנטו. אחרי רצף מביך של חמישה הפסדי חוץ, האלופה חזרה לאולם הביתי שלה ופיגרה לאורך כל הדרך, אבל נהנתה אולי מאחד ממשחקי השיא בקריירה המופלאה של קרי, שרק בשנה שעברה הוליך את הקבוצה הזו לאליפות בניגוד לתחזיות, אבל נתן מפגן יעילות נדיר מאוד גם בסטנדרטים שלו.

שימו לב למספרים של סטף: הוא קלע 17 מתוך 24 הזריקות שלקח (70.8 אחוז), כולל 7 מ-12 מחוץ לקשת. הוסיף 8 ריבאונדים, 8 אסיסטים ב-38 דקות והנתון אולי הכי מדהים זה שהוא סיים את המשחק בלי איבודים למרות שהכדור היה כל הזמן בידיים שלו. בסך הכול מפתיחת העונה קרי צלף כבר 53 שלשות ויש לו לפחות 3 שלשות בכל אחד מעשרת המשחקים הראשונים של גולדן סטייט העונה - הרצף הכי ארוך בהיסטוריה של ה-NBA. קרי מעמיד בינתיים ממוצעים של 32.6 נקודות למשחק ב-51.2 אחוזים מהשדה ו-43 אחוזים מחוץ לקשת.

סטפן קרי גולדן סטייט. GettyImages
רק הולך ומשתבח. סטף קרי/GettyImages

"הייתי אומר שסטף קרי הוא שחקן עוצר נשימה", תיאר סטיב קר את הכוכב שלו לאחר המשחק. המאמן, ששיתף פעולה כשחקן עם כמה שחקני על, כולל מייקל ג'ורדן כמובן, קבע: "הוא ללא ספק אחד השחקנים הכי גדולים בכל הזמנים, הוא משחק כל כך טוב בכל כך הרבה משחקים, אבל זה היה ערב מיוחד עבורו. זה פשוט היה סטף שהחליט שאנחנו הולכים לנצח את המשחק הזה. הוא סחב אותנו על הגב שלו ועשה כל מה שצריך כדי לנצח".

"ממש אהבתי את האנרגיה שלנו במחצית השנייה", הוסיף קר, "זה הרגיש שהיינו נוכחים במשחק ועשינו מספיק כדי לנצח".

אנדרו וויגינס, שהיה השחקן מספר 2 של גולדן סטייט בגמר הפלייאוף האחרון מול בוסטון, ניסה לתאר את קרי ואמר: "פשוט כיף לצפות בו. הוא שחקן לא ייאמן. שני שחקנים שומרים עליו והכדור נכנס. הוא עד כדי כך טוב, כיף לאוהדים שרואים אותו משחק. הוא GOAT של ממש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully