וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: הפועל כפר סבא תארח את לינדמנס מבלגיה

המשחק ייערך באולם אריק איינשטיין שבשכונה הירוקה (19:00), הכניסה חופשית והקהל מוזמן. הגומלין ייערך בשבוע הבא בבלגיה, והמנצחת בסיכום שני המשחקים תעפיל לשלב שמינית גמר גביע האתגר

שחקני הפועל כפר סבא כדורעף. יוסי לזרוף, הפועל כפר סבא, אתר רשמי
מוכנים. שחקני הפועל כפר סבא/אתר רשמי, יוסי לזרוף, הפועל כפר סבא

קבוצת הגברים הפועל כפר סבא בכדורעף תארח ביום רביעי (9/11) את לינדמנס מבלגיה בסיבוב השני בגביע האתגר האירופי. המשחק ייערך באולם אריק איינשטיין שבשכונה הירוקה (19:00), הכניסה חופשית והקהל מוזמן. הגומלין ייערך בשבוע הבא בבלגיה, והמנצחת בסיכום שני המשחקים תעפיל לשלב שמינית הגמר.

הפועל כפר סבא, שקבוצת ח.י. היא נותנת החסות שלה, ידועה כעיר של כדורעף, ומשחקיה הביתיים הפכו לחוויית צפיה מהנה. כזכור, בסיבוב הקודם כפר סבא ניצחה יריבה מאוסטריה, אבל הכדורעף הבלגי הרבה יותר מתקדם, והמשימה לעבור שלב נוסף לא תהיה פשוטה.

הבלגים החליפו מחצית משחקני הסגל של העונה שעברה, ומינו מאמן חדש. את העונה פתחו במסגרת הגביע, ונעצרו ברבע הגמר, בעוד הפועל כפ"ס פתחה את העונה בליגת העל עם ניצחון והפסד. שחקניה הבולטים: טמיר הרשקו, בועז סרסון, וסילי פוילוב ושלושת הזרים: אנדרי וסילנקו, איוון מרקוביץ ולזר מוציק.

המאמן הסרבי של הפועל כפר סבא, איוון בלגוצ'ביץ, קורא לאוהדים להגיע למשחק: "נעשה את המיטב כדי לנצח אצלנו בבית, אבל אם להיות הוגנים, הבלגים פייבוריטים. יש להם שחקנים טובים, והם יבואו לכאן כדי לנצח. נצטרך להיות חזקים בהגנה כדי לעצור אותם. עבורנו אירופה זה בונוס. נעשה הכל כדי לשמח את האוהדים שלנו. אני קורא לאוהדי הספורט בכפר סבא לבוא למשחק, לעודד ולתמוך בשחקנים הצעירים שלנו".

  • עוד באותו נושא:
  • כדורעף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully