וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המירוץ מתחמם: "יונייטד בעקבות בלינגהאם, ליברפול אופטימית שתצרפו"

האנגלי הוא המטרה העליונה של שתי האדומות, יעלה 150 מיליון יורו? טן האח רוצה גם את שופו מוטינג, שמועמד להחליף את רונאלדו

תקציר: אסטון וילה - מנצ'סטר יונייטד 1:3/ספורט1

אחרי שקיליאן אמבפה האריך חוזה בפריז סן ז'רמן וארלינג הולאנד עבר למנצ'סטר סיטי, חברו לשעבר של הנורבגי בדורטמונד, ג'וד בלינגהאם, הפך בחודשים האחרונים לשחקן הצעיר הבא שמבוקש אצל ענקיות היבשת.

ריאל מדריד, ליברפול ומנצ'סטר סיטי הוזכרו כקבוצות שחושקות באנגלי, אך על פי דיווח של העיתונאי הגרמני הבכיר פלוריאן פלטנברג, ישנה קבוצת פרמיירליג נוספת שמעוניינת בקשר בן ה-19 - וזוהי מנצ'סטר יונייטד.

"בלינגהאם הוא המטרה העליונה של מנצ'סטר יונייטד בשוק ההעברות", כתב פלטנברג, שהוסיף כי השדים האדומים מצפים שהשחקן יעלה לא פחות מ-150 מיליון יורו. המאמן אריק טן האח היה רוצה לראות אותו מגיע בקיץ הקרוב, אך החשש הוא שהסיכויים לכך די נמוכים בגלל מגבלות הפיירפליי וכי שתי היריבות הגדולות - סיטי וליברפול - גם כן כאמור חזק במירוץ.

עוד בנושא בלינגהאם, ליברפול מאוד אופטימית בנוגע לסיכוי לצרפו ב-2023. על פי פלטנברג, האנגלי הוא המטרה העליונה גם של המרסיסיידרס, כאשר יורגן קלופ לוחץ להנחיתו באנפילד בקיץ הקרוב.

שחקן בורוסיה דורטמונד, ג'וד בלינגהאם. Lars Baron, GettyImages
לאן הוא יגיע? בלינגהאם/GettyImages, Lars Baron

נשוב ליונייטד, ולשחקן שסומן על ידי הקבוצה של טן האח כמחליף אפשרי לכריסטיאנו רונאלדו שעשוי לעזוב כבר בינואר. האדומים היו רוצים לראות את חלוץ באיירן מינכן, אריק מקסים שופו מוטינג, מגיע כבר בחורף, אך הקמרוני שמסיים חוזה בסוף העונה צפוי להישאר בינתיים ולאחר המונדיאל ישוחח עם הבווארים בנוגע לחוזה חדש.

שופו מוטינג הלוהט הבקיע בכל שבעת המשחקים האחרונים של אלופת גרמניה, ובגיל 33 הוא מחפש חוזה גדול אחרון בקריירה. האם זה יקרה בבאיירן, ביונייטד בינואר או ביונייטד בקיץ? ימים יגידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully