וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונתן אלון חזר להפועל ירושלים בתפקיד המנהל הספורטיבי

7.11.2022 / 16:34

עוזר המאמן לשעבר, שכיהן גם כמאמן ראשי תקופה קצרה, עזב את גליל עליון ושב לבירה: "נרגש להתחיל לעצב את הדרך המקצועית של הפועל שנים רבות קדימה"

תקציר: הפועל תל אביב - טרנטו 63:93/ספורט1

הפועל ירושלים הדיעה היום (שני) על מינויו של יונתן אלון לתפקיד המנהל הספורטיבי של המועדון. בכך חזר אלון למועדון בו גדל והתפתח כאיש כדורסל, במהלך שנולד לאחר שהאדומים מהבירה פנו להפועל גליל עליון וביקשו את אישורה לפנות לאלון. בגליל נתנו את ברכת הדרך, בהסכמה הדדית של כל הצדדים.

אלון שימש כעוזר מאמן הפועל ירושלים בין 2018 ל-2021, ושיתף פעולה עם המאמנים עודד קטש ודאיניוס אדומייטיס. לאחר פיטוריו של הליטאי, מונה אלון למאמן הראשי וכיהן בתפקיד כחודשיים עד לסיום העונה. אשתקד עבר לתפקיד המנהל המקצועי בהפועל גליל עליון. בנוסף, הוא מילא את תפקיד העוזר גם בשתי קדנציות בהפועל חולון, לצדם של אלעד חסין ודן שמיר, ובמכבי אשדוד כיד ימינו של מאיר טפירו.

יונתן אלון מאמן הפועל ירושלים. מאור אלקסלסי
חוזר לעיר הבירה. יונתן אלון/מאור אלקסלסי

מנכ"ל הפועל ירושלים יובל לויסמן אמר לאחר צירופו של אלון: "יונתן הוא האיש הנכון בזמן הנכון. מדובר במהלך אסטרטגי חשוב מאוד עבורנו, עם ראייה לשנים ארוכות קדימה. יונתן יהיה אמון על כל האספקטים המקצועיים במועדון, יתווה את הדרך המקצועית של הפועל, יגבש חזון מקצועי וכמובן יעבוד בשיתוף פעולה מלא עם המאמן אלכסנדר דז'יקיץ' ויתר הצוות המקצועי".

היועץ המקצועי יותם הלפרין מסר: "אני מברך על הצטרפותו של יונתן אלון. זה מהלך שניסינו להשלים כבר בקיץ האחרון ואני שמח שעכשיו זה קרה. הוא יוביל תהליך שהמערכת זקוקה לו, המטרות העיקריות יהיו ארוכות טווח וכמובן המשך שמירת הסטנדרטים המקצועיים שהפועל ידעה להציב בכל השנים. אנחנו כמועדון תמיד מברכים על מאמנים ושחקנים שגדלו במערכת וחוזרים להיות חלק מהמועדון".

יונתן אלון הגיב למינוי כך: "אני רוצה להודות להפועל גליל עליון על כך שנתנו את ברכת הדרך למהלך. מצאתי בכפר בלום משפחה חמה ואוהבת ואני שמח שיכולתי לתרום להתבססות החזקה של המועדון חזרה בליגת העל. היום אני חוזר הביתה, למקום שבו גדלתי, התחנכתי והתעצבתי כאיש כדורסל. אני נרגש להתחיל לעצב את הדרך המקצועית של הפועל שנים רבות קדימה ומחכה בקוצר רוח להתחיל לעבוד עם המאמן דז'יקיץ', הצוות, השחקנים. יאללה הפועל!".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

יו"ר הפועל גליל עליון טמיר אברהמס הוסיף: "אני מודה מכל הלב ליונתן, איש מקצוע מעולה עם לב גדול שהיה חלק גדול בהצלחה של הפועל גליל עליון בעונה שעברה, ובביסוסה כקבוצה משמעותית בליגת העל. לכל הנהלת הקבוצה והאוהדים יש הערכה רבה ליונתן על תקופתו בגליל וכולנו מאחלים לו המון בהצלחה בהמשך הדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully