וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר ברקוביץ': "המטרה היא עד סוף השבוע להיות מעל הקו האדום"

8.11.2022 / 15:37

מאמן סקציה נס ציונה לקראת המפגש מול מכבי בני ריינה (רביעי, 19:00): "נצטרך ליזום, זה יהיה שונה". אזולאי וחלאיילה צפויים לפתוח בשורות האורחת

תקציר: מכבי תל אביב - סקציה נס ציונה/ספורט 1

סקציה נס ציונה

סקציה נס ציונה הדהימה בשבת באצטדיון בלוחמפילד את מכבי תל אביב כשסחטה ממנה 1:1 במשחק שאותו היא סיימה בתשעה שחקנים, ומחר (רביעי, 19:00) היא תארח את מכבי בני ריינה למפגש הקבוצות שעלו העונה לליגת העל.

המאמן ניר ברקוביץ' יחסר את שני המורחקים מוחמד אוסמן ופרדי פלומן, כאשר במקומם תורגלו יילון ירושלמי שחוזר מפציעה ואלמוג בוזגלו, שנכנס כמחליף בתיקו מול מכבי תל אביב בשבת.

"התחלנו את השבוע בצורה טובה ומחר אנחנו מגיעים למשחק שונה, נצטרך ליזום והמטרה שלנו היא עד סוף השבוע לאסוף כמה שיותר נקודות ולהיות מעל הקו האדום, זו המטרה העיקרית שלנו", הצהיר ברקוביץ', "נותרו לנו שני משחקים בליגה נגד בני ריינה והפועל חדרה ונצטרך להיות מרוכזים, לעבוד קשה ולקחת את הנקודות".

אלמוג בוזגלו שחקן סקציה נס ציונה. מאור אלקסלסי
צפוי לחזור להרכב. אלמוג בוזגלו/מאור אלקסלסי

מכבי בני ריינה

מכבי בני ריינה תצא מחר למשחק חוץ נגד סקציה נס ציונה ותנסה לחזור למסלול הניצחונות, אחרי שבמחזור הקודם בשבת היא הובסה בביתה 3:0 על ידי הפועל באר שבע. המאמן שרון מימר יחסר את ריצ'רד בואטנג המורחק, לעומתו יחזור להרכב אולכסנדר נויוק שסיים לרצות עונש הרחקה. החלוץ אוסמה חלאיילה החלים מפציעה וצפוי לשוב ישירות ל-11, וכמוהו גם החלוץ שלומי אזולאי שהיה בסגל נגד באר שבע, אך לא שותף כי לא היה כשר לחלוטין ומחר אמור ליטול חלק במפגש לאור ההטבה המשמעותית במצבו.

"עשינו משחק די טוב עד ההרחקה נגד באר שבע, שהיא קבוצה מצויינת", אמר המאמן שרון מימר, "השחקנים עמדו בצורה טובה וגם האמנו ויצאנו גם לכמה התקפות טובות. לצערי האדום שיבש לנו את המשחק וגרם להפסד. עכשיו אנחנו בר מתכוננים לנס ציונה, שהיא קבוצה שנלחמת איתנו על אותה משימה, על הישארות בליגה. בליגה הזאת אין הבדלים בין כל הקבוצות ונס ציונה קבוצה טובה, מאומנת, שעשתה תוצאות טובות גם נגד באר שבע וגם נגד מכבי תל אביב, אפילו בעשרה ובתשעה שחקנים הם ידעו לעמוד יפה ולא להפסיד. יהיה קרב שקול. נעשה הכל כדי לחזור למסלול הניצחונות וכדי להתרחק מהקו האדום. עבורנו זה משחק על שש נקודות, המשחק נגד נס ציונה מאוד משמעותי להשגת המטרות שלנו".

הרכב משוער: אריק ינקו, מופלח שלעאטה, סמביניה, לוקאס שפנדלהופר, אשרף רבאח, אולכסנדר נויוק, יניב בריק, גיא חדידה, אחמד עאבד, שלומי אזולאי, אוסמה חלאיילה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן מכבי בני ריינה שלומי אזולאי. מאור אלקסלסי
צפוי ליטול חלק מחר נגד סקציה. שלומי אזולאי/מאור אלקסלסי

טריוויה

* שתי העולות נפגשות ביניהן לראשונה בליגת העל. בעונה שעברה בלאומית ניצחה כל אחת בביתה במהלך הליגה הסדירה, כשבפלייאוף העליון בני ריינה ניצחה 1:2 בנס ציונה.

* סקציה נס ציונה עם שלושה הפסדי בית העונה (כולם על האפס) ועדיין לא שמרה על שער נקי כמארחת.

* בני ריינה ללא שער נקי כאורחת וספגה 12 שערים במשחקי חוץ - יותר מכל קבוצה אחרת עד כה.

* ריינה קיבלה שלושה פנדלים העונה והחמיצה את כולם. רק לה ולסכנין אין עדיין שער מהנקודה הלבנה.

הרכבי הקבוצות

שופט: יואב מזרחי
אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
קהל: 807

משחקי המחזור ה-12:

שלישי, 19:00: בני סכנין - מ.ס. אשדוד
שלישי, 20:00: מכבי נתניה - עירוני קרית שמונה (ספורט3)
שלישי, 20:15: הפועל ירושלים - מכבי תל אביב (ספורט4)

רביעי, 19:00: סקציה נס ציונה - מכבי בני ריינה
רביעי, 20:00: הפועל באר שבע - הפועל חדרה (ספורט1)
רביעי, 20:15: הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים (ספורט4)
רביעי, 20:30: הפועל חיפה - מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully