וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי מתוסכל: "יונייטד - ההגרלה הגרועה ביותר שיכולנו לקבל"

עודכן לאחרונה: 7.11.2022 / 15:27

מאמן ברצלונה אולי יוכל להתנחם בסטטיסטיקה של קבוצתו מול השדים האדומים: "הם השתפרו מאוד תחת אריק טן האח, יהיה מאתגר"

תקציר: אסטון וילה - מנצ'סטר יונייטד 1:3/ספורט1

הגרלת הפלייאוף של הליגה האירופית זימנה היום (שני) משחק שעד לפני מספר שנים, נהוג היה למצוא בשלבי ההכרעה של ליגת האלופות: ברצלונה מול מנצ'סטר יונייטד - רק אחת מהן תעפיל לשמינית גמר המפעל המשני ביבשת. השדים האדומים ניצחו רק פעם אחת בעשרת המפגשים האחרונים שלהם עם הקטלאנים, כולל ארבעה הפסדים רצופים, ויקוו לשים לרצף הזה סוף. כדי להבין כמה ארוך הוא, בפעם האחרונה שיונייטד ניצחה את ברצלונה באירופה, כריסטיאנו רונאלדו הניף את התואר:

"נפגוש את היריבה הקשה ביותר שהיתה בהגרלה", הודה צ'אבי המודאג, "אבל אנחנו כבר מחכים למפגש הזה. מנצ'סטר יונייטד קבוצה היסטורית שהשתפרה משמעותית עם הגעת אריק טן האח. יש לה שחקנים מצוינים. זו ההגרלה הגרועה ביותר שיכולנו לקבל. בארסה מעולם לא זכתה בליגה האירופית, כך שזה מאתגר. ננסה לזכות".

על המפגש עם כריסטיאנו רונאלדו אמר המאמן: "ליונייטד יש שחקנים נהדרים, זו קבוצה מצוינת בלי קשר אליו. אני חושב שכריסטיאנו שחקן ענק שחתם את שמו בספרי ההיסטוריה של הכדורגל, והוא עדיין מסוגל לעשות זאת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

הפורמט בליגה האירופית לא שגרתי. 8 הקבוצות שסיימו בראש הבתים שלהן, העפילו ישירות לשמינית הגמר והן ממתינות שם בסבלנות. 8 הסגניות הוגרלו היום נגד 8 הנושרות מליגת האלופות לשלב נוק אאוט, שבסיומו העפלה לשמינית. שלב הפלייאוף יתקיים בתאריכים 16 ו-23 בפברואר. גמר הליגה האירופית יתקיים ב-31 במאי בבודפשט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully