וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן בפריז ב-14.2, ריאל באנפילד ב-21.2: פורסמו מועדי המפגשים

שלב שמינית הגמר ייפתח במפגש ענק בצרפת ובמילאן - טוטנהאם. ליברפול מחפשת נקמה על ההפסד לבלאנקוס בגמר. כל התאריכים בפנים

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 7.11/ספורט1

הגרלת ליגת האלופות זימנה היום (שני) שני מפגשי ענק בשמינית הגמר. הראשון יהיה שחזור הגמר מהשנה שעברה - ריאל מדריד מול ליברפול, ובמקביל, תנסה פריז סן ז'רמן להתגבר על באיירן מינכן. לאחר מכן פורסמו שיבוצי המשחקים לפי תאריך. הקבוצה שמופיעה ראשונה מבין השתיים תארח את המשחק הראשון ותתארח בגומלין

14.2 ו-8.3

פריז סן ז'רמן - באיירן מינכן
מילאן - טוטנהאם

15.2 ו-7.3

דורטמונד - צ'לסי
קלאב ברוז' - בנפיקה

21.2 ו-15.3

ליברפול - ריאל מדריד
איינטרכט פרנקפורט - נאפולי

22.2 ו-14.3

ר.ב. לייפציג - מנצ'סטר סיטי
אינטר - פורטו

ליברפול - ריאל מדריד

* זהו שחזור הגמר מהעונה שעברה, כמובן, שהסתיים ב-0:1 לבלאנקוס.

* זו השנה השלישית ברציפות ששתי הקבוצות הללו נפגשות בליגת האלופות. גם ברבע הגמר של 2020/21, ניצחה ריאל מדריד (1:3 בסיכום המשחקים).

* ליברפול ניצחה את מדריד בשמינית הגמר של 2008/9, אחרי 0:1 בברנבאו ו-0:4 באנפילד (התבוסה הגדולה ביותר של ריאל באירופה).

* קארים בנזמה כבש 16 שערים ב-23 משחקי ליגת האלופות מול יריבות אנגליות - היריבות האהובות עליו. אשתקד, כבש שבע פעמים נגד יריבות אנגליות.

* חבר הנהלת ריאל מדריד, אמיליו בוטרגניו: "זה מפגש היסטורי, מפגש שכל עולם הכדורגל מחכה לו. הכושר של ליברפול? לא יהיה חכם לדבר על זה כרגע, כשהמשחק בפברואר. אלה שתי קבוצות היסטוריות, וננסה להגן על התואר שלנו, אבל צריכים להיזהר כי ליברפול מועדון ענק. זו יריבה קשה מאוד שמאוד מלחיצה קבוצות באצטדיון שלה, אבל אנחנו מדריד, וכולם יודעים מה ליגת האלופות אומרת עבורנו. הגומלין ייערך בברנבאו, וכולם יודעים מה זה אומר. אנחנו סומכים במאה אחוז על השחקנים שלנו, ונעשה הכל כדי להעפיל לרבע הגמר. ברור שהמונדיאל ישפיע על המפגש, נקווה שנגיע אליו במצב מושלם".

פריז סן ז'רמן - באיירן מינכן

* פעם שלישית בארבע השנים האחרונות שהשתיים הללו נפגשים. המפגש הזכור ביותר היה כמובן בגמר של 2020 בליסבון, ובו כבש אקס פריז קינגסלי קומאן כדי להעניק לבאיירן את הגביע השישי שלה.

* הצרפתים אמנם ניצחה שש פעמים לעומת חמש של הבווארים, אך בשלושה מתוך ארבעת המפגשים האחרונים ידה של באיירן היתה על העליונה.

* אלופת צרפת העיפה את באיירן בפעם האחרונה בזכות שערי חוץ ברבע הגמר של 2020/21, אחרי 2:3 בגומלין במינכן לעומת ה-1:0 בצרפת.

* מאמן באיירן מינכן, יוליאן נאגלסמן: "פריז יריבה קשה, לא קיבלנו יריבה נוחה אחרי שלב הבתים המושלם שלנו, אבל גם פריז בוודאי לא שמחה לקבל אותנו. בכל אופן, המשחקים עדיין רחוקים, קודם יש מונדיאל".

* כוכב באיירן מינכן תומאס מולר: "שתי קבוצות טובות מאוד עם שחקנים טובים מאוד, לצערי רק אחת תעבור לסיבוב הבא. אני כבר מחכה לדו-קרב הגדול הזה".

* מנהל באיירן מינכן סליהמידז'יץ': "הפייבוריטית? זה מפגש של 50:50, יהיו שני משחקים נהדרים ואני כבר לא יכול לחכות".

* מנהל פריז סן ז'רמן, לואיס קמפוס: "נפגוש קבוצה גדולה מאוד, אנחנו גאים להיות כאן. ננסה להוכיח שאנחנו אחת הקבוצות הטובות בעולם, אנחנו מלאי ביטחון ושמחים לשחק במשחק כזה".

לייפציג - מנצ'סטר סיטי

* שתי הקבוצות הללו היו יחדיו באותו בית מוקדם בעונה שעברה. הקבוצה של פפ גווארדיולה ניצחה אז 3:6 במנצ'סטר, והפסידה 2:1 בגרמניה.

* רק שלושה שחקנים כבשו שלושער נגד פפ גווארדיולה. ג'יימי וארדי עשה זאת פעמיים, ליאונל מסי פעם אחת, וכריסטופר אנקונקו, אותו יפגוש בשמנית הגמר, עשה זאת פעם אחת.

שלב שמינית הגמר ייפתח ב-15 בפברואר ויסתיים ב-16 במרץ, כאשר הגרלת רבע הגמר תיערך יומיים לאחר מכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully