וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקי ספורט: שחר שגיב ממשיך להתקדם בדירוג העולמי

הטריאתלט הישראלי סיים במקום ה-23 מבין 56 משתתפים בסבב גביע העולם בברמודה, וצפוי להתקדם בדירוג לקראת אליפות העולם באבו דאבי. בנק יהב ומועדון אסא בנק יהב ירושלים חתמו על הסכם חסות, רשת רמי לוי שיווק השקמה נערכת למונדיאל

שחר שגיב. יחצ,
שחר שגיב/יחצ

הטריאתלט האולימפי שחר שגיב (28) סיים אתמול (ראשון) במקום ה-23 מבין 56 משתתפים בתחרות סבב גביע העולם בברמודה. זוהי תחרות חשובה בצבירת נקודות בדרך להשגת הקריטריון האולימפי לפריז 2024 והיא מעניקה את הכי הרבה נקודות בסבב, מלבד אליפות העולם שתהיה בעוד כשלושה שבועות באבו דאבי. התחרות במרחקים האולימפיים כללה: 1.5 קילומטר שחייה, 40 קילומטרים רכיבה ו-10 קילומטרים ריצה.

בסיום החלק הראשון של השחייה, שגיב ביצע החלפה מהטובות בתחרות והשתלב מיד בדבוקה הרודפת אחרי הדבוקה המובילה שכללה שבעה ספורטאים. במהלך תחרות הרכיבה היה שגיב בקידמת הדבוקה הרודפת שלא הצליחה לתפוס את הדבוקה המובילה והפער בינהן בסיום הרכיבה היה 30 שניות. תחרות הריצה התנהלה בארבעה סיבובים של 2.5 קילומטרים כל אחד.

שגיב ביצע הקפה ראשונה מצויינת, אך ככל שהריצה התקדמה הוא נחלש מעט וסיים את התחרות במקום ה-23. בסה"כ צבר שגיב 179.6 נקודות חשובות מאד בדירוג האולימפי. ערב התחרות הוא היה מדורג במקום ה-36 ולהערכת מאמנו ליאור כהן הוא יתקדם באופן משמעותי בדירוג העולמי שאמור להתפרסם היום.

שחר שגיב אמר לאחר התחרות: "היתה זו תחרות ממש קשה עבורי. התחלתי את החלק האחרון של התחרות, הריצה, בשבוקה המובילה ומסבוב לסיבוב פשוט נגמרו לי הכוחות. אני שמח שלא ויתרתי ולא עצרתי ועם כל זאת סיימתי במקום בהחלט סביר, המעניק לי ניקוד אולימפי משמעותי מאד. אני חוזר הביתה אחרי מסע לא פשוט של סדרת תחרויות כדי לאגור אנרגיות בדרך לתחרות האחרונה העונה - אליפות העולם באבו דאבי".

מאמנו ליאור כהן הוסיף: "הגענו לברמודה אחרי תקופה עמוסה של תחרויות וטיסות והכל מתוך מטרה להשיג כמה שיותר נקודות אולימפיות. היתה לנו ציפיה ששחר שגיב יתברג בעשיריה הראשונה היום. אנחנו חוזרים לישראל למחנה אימונים לקראת אליפות העולם תחרות חשובה מאד במסע להשגת הנקודות האולימפיות לפריז 2024".

אסא בנק יהב ירושלים. יחצ,
מועדון אסא בנק יהב ירושלים/יחצ

בנק יהב חתם על הסכם חסות ראשי עם מועדון כדורסל הנשים והעולה הטריה לליגת העל בענף, 'אסא "בנק יהב" ירושלים'. ההסכם נחתם במהלך אירוע כדורסל "המשחק הוורוד", שנערך במסגרת חודש העלאת המודעות לבדיקות מקדימות לאיתור סרטן השד והוא כולל פעילות חינוכית וספורטיבית בקהילה.

במסגרת הסכם החסות עודכן שמה של קבוצת הכדורסל ל"אסא בנק יהב ירושלים" ובנק יהב יזכה לחשיפה במסגרות השונות בהן פעילה קבוצת הכדורסל. ההסכם כולל דגש מיוחד על פעילויות קהילתיות ערכיות. במהלך השנה בנק יהב, המועדון ושחקניות הקבוצה הבוגרת, יקיימו סדרה של פעילויות קהילתיות, בארגוני חינוך ובריאות בכל מגזרי האוכלוסייה בעיר.

שאול גלברד, מנכ"ל בנק יהב: "בנק יהב מאמין ודוגל בשוויון הזדמנויות מגדרי בקהילה ובספורט, כמו גם בפעילותנו העסקית שבה 70% מהבנקאיות ומנהלות הבנק בכל שדרות הניהול הן נשים, לרבות רוב נשי בהנהלת הבנק. ההסכם עם העולה החדשה לליגת העל בכדורסל נשים הוא המשך טבעי לחסות ולתמיכה הרבה שאנחנו מעניקים לספורט בישראל בכלל ובירושלים בפרט. הסכם זה, כמו כל התמיכות שלנו בספורט, כוללת מרכיב משמעותי של פעילות משותפת במסגרות הקהילה שבהן הבנק תומך והעצמת אוכלוסיות בדרך ענפי הספורט השונים ובהם כדורסל נשים וגברים, ג'ודו ועוד."

קותי מרידן, מנכ"ל עמותת קוסל: אנחנו גאים ומודים לבנק יהב על החלטתו להעניק את חסותו למועדון הכדורסל נשים של אס"א ירושלים. אנחנו מאמינים ששיתוף הפעולה בינינו גם בהיבט הקהילתי החינוכי וכמובן הספורטיבי, יאפשר לנו את המשך פיתוח המודל הייחודי של מועדון כדורסל שמבוסס על בניית תשתיות אנושיות צעירות לצד שילוב של משחק עם לימודים אקדמיים באוניברסיטה המובילה בישראל באקדמיה וגם בספורט."

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
רמי לוי שיווק השקמה. יחצ,
הכול ערוך ומוכן. רשת רמי לוי שיווק השקמה מכינה מתחם מונדיאל/יחצ

רשת "רמי לוי שיווק השקמה" נערכת למשחקי המונדיאל ובחנויות הרשת יפתחו מתחמי קניות למונדיאל שיכללו מאות מוצרים במגוון קטגוריות : פיצוחים, חטיפים, פופקורן, פיצות, משקאות קלים, בירות, משקאות אנרגיה, ועוד. כל המוצרים במתחם הקניות למונדיאל ימכרו במבצעים אטרקטיביים. לדוגמא: כלי מוצרי הפיצוחים 3+1. במהלך חודש המונדיאל תכריז הרשת על מבצעים נוספים שמשתנים מדי יום כדי להיות הכי אטרקטיביים בשוק.

איציק כהן מנהל השיווק ברשת "רמי לוי שיווק השקמה": "כידוע, צפייה במשחקי המונדיאל הן אירוע לכל דבר ועניין ועוד סיבה לאירוח משפחה וחברים מול המסך. לשם כך החלטנו ברשת להקים "מתחם מונדיאל" בסניפים ובאתר "רמי לוי באינטרנט" בו הלקוחות יהנו ממגוון גדול של מוצרים שמתאימים לאירוח ולאווירה של צפייה במשחקי המונדיאל ובמחירים הזולים במדינה - מחירי רמי לוי".

  • עוד באותו נושא:
  • טריאתלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully