וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספידי סמית': "האתגר הכי גדול שלי זה אני"

7.11.2022 / 7:50

הפועל ירושלים ממשיכה בקו העלייה שלה אחרי הניצחון המרשים בחיפה והגארד שפתח את העונה פחות טוב מתחיל להתאקלם: "יש לנו שחקנים נהדרים, אני רק רוצה להישאר יציב"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 7.11/ספורט1

הפועל ירושלים הגדילה אמש (ראשון) את רצף הניצחונות שלה לארבעה אחרי ניצחון חוץ משמעותי 57:74 על הפועל חיפה ברוממה. הניצחון היה הראשון של הקבוצה מהבירה על חיפה ברוממה מאז 1995, ובירושלים נצמדו למקום השלישי בטבלה במומנטום מצוין.

הקבוצה של אלכסנדר דז'יקיץ' קיבלה חמישה שחקנים בספרות כפולות, כשליוואי רנדולף מוביל עם 18 נקודות ונועם דוברת נוצץ ברבע האחרון עם 11 מתוך ה-14 נקודות שלו. אבל הסיפור הגדול בבירה הוא המשחק ההגנתי, ירושלים מובילה את ליגת העל עם ספיגה נמוכה של 69.6 נקודות בממוצע, כשהקבוצה הבאה אחריה סופגת 4.6 נקודות יותר.

ספידי סמית', הפועל ירושלים. ברני ארדוב
משתפר. סמית'/ברני ארדוב

"זה היה מאמץ קבוצתי גדול, השומר הכי טוב שלנו אור לא היה במיטבו היום, אז גיבינו אותו, עשינו עבודה הגנתית נהדרת", סיכם ספידי סמית' שקלע 12 נקודות את המשחק ההגנתי של הקבוצה, שעצרה בין היתר את אנתוני היקי של חיפה על 0 נקודות, "זה לוקח זמן, אני לא חושב שאנשים מבינים שיש לנו שחקנים חדשים, אנשים שונים בצוות. זה קבוצה שונה לגמרי, אני לא הייתי כאן, המאמן לא היה כאן, זה לוקח זמן. יש למאמן הרבה סבלנות באיך הוא מדבר איתנו. הוא מצפה למושלמות, הכיוון שאנחנו הולכים אליו הוא טוב מאוד".

סמית' פתח את העונה בצורה פחות טובה, אבל בתקופה האחרונה הוא נמצא בקו עלייה, "האתגר הכי גדול שלי זה אני, רואים את זה. יש לנו שחקנים נהדרים, קלעים מצוינים, שחקני פוסט נהדרים. אני האתגר הכי גדול של עצמי. אני רק רוצה להישאר יציב, אני אחד השחקנים המובילים בקבוצה מבחינה ווקלית, אני מביא אנרגיה, לפחות שאביא את האנרגיה בכל משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully