וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיאגון יחזור לסגל של מכבי תל אביב. ייני וריקן יפתחו?

הצהובים הלחוצים יתארחו אצל הפועל ירושלים (ג', 20:15, ספורט4). איביץ' מתלבט לגבי המערך, אבל כנראה ימשיך עם זהבי ויובאנוביץ' בחוד. יונתן כהן אמור לקבל יותר דקות משחק. למעלה מ-4,000 אוהדים צהובים כבר הבטיחו את מקומם. בדש יחזור לסגל, אך לא יפתח

תקציר: מכבי תל אביב - סקציה נס ציונה/ספורט 1

הפועל ירושלים

המאמן זיו אריה אמר לקראת מכבי תל אביב (שלישי, 20:15, ספורט4): "מכבי תל אביב זה אתגר, לא משנה באיזה מצב הם באים. נצטרך להיות בשיא כדי להוציא משהו מהמשחק הזה. יש משהו בזה שאחרי התקלה נגד נס ציונה הם יהיו יותר נחושים, זה מועדון איכותי שרק לפני עשרה ימים פירק את נתניה בקלילות וכולם היו בטוחים שייקחו אליפות".

גיא בדש המחלים מפציעה ייכלל בסגל אך לא יפתח.

מאמן הפועל ירושלים זיו אריה. דני מרון
לא מתרגש מהכושר הירוד של מכבי תל אביב. זיו אריה/דני מרון

מכבי תל אביב

אחרי שהוצא מסגל מכבי תל אביב בשל עבירת משמעת, צפוי מאמן הקבוצה ולאדן איביץ' להלביש את פארפה גיאגון למשחק מול הפועל ירושלים מחר. גיאגון אף עשוי לפתוח, אם איביץ' יחליט לחרוג ממנהגו ולעלות עם חלוץ אחד. המאמן מתלבט בעניין, אף שבסיום המשחק מול סקציה נס ציונה שלשום, הוא התעקש מול התקשורת שהמערך הנוכחי שלו הוא הטוב ביותר עבור הקבוצה. "הגענו להרבה מצבים. יצרנו 15 הזדמנויות. הבעיה לא היתה בכך שלא יצרנו ולכן אני לא חושב שיש לנו בעיה במערך", אמר הסרבי. יחד עם זה ולמרות הדברים שאמר באולם מסיבות העיתונאים בבלומפילד, איביץ' עשוי לשנות מערך ולעלות עם חלוץ בודד.

ההתלבטות הגדולה של הסרבי היא באיוש ה-11 שיפתחו מחר. מכבי תל אביב אחרי שני משחקים רעים מאוד ושחקנים רבים כבר בלחץ. איביץ' מזהה את זה ויחפש לקראת מחר את אלה שהוא יהיה משוכנע כי יצליחו להביא מעצמם את המיטב לאור המשבר אליו נקלעה הקבוצה. לא מן הנמנע שהמאמן יחזיר להרכב את הקפטן שרן ייני ואולי אף את אבי ריקן שנכנס כמחליף מול נס ציונה בדקות הסיום, אחרי משחקים רבים בהם לא שותף, וניסה בדקות המעטות בהן שיחק להפיח רוח חיים בקבוצה שהייתה נראית אובדת עצות.

יונתן כהן, שנכנס להופעת בכורה מחודשת לכמה דקות בלבד, אמור לקבל יותר דקות מחר.

למרות התוצאות המאכזבות האחרונות ושריקות הבוז בבלומפילד במשחק מול נס ציונה, ולמרות העובדה שהמשחק באמצע שבוע בירושלים - למעלה מ-4,000 אוהדים של מכבי כבר קנו כרטיסים לטדי מחר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן מכבי תל אביב שרן ייני. אריאל שלום
ייצב את השורות? ייני/אריאל שלום

טריוויה

* הניצחון האחרון של הפועל ירושלים על מכבי תל אביב במסגרת הליגה היה באוקטובר 1998, אז שלומי דנינו (86) וויקטור פאצ'ה (88) השלימו מהפך דרמטי בטדי וקבעו 2:3. עוזר המאמן גולן חרמון פתח אז בהרכב.

* בשני המקרים היחידים שהקבוצות נפגשו במחזור ה-12, מכבי תל אביב ניצחה. בנובמבר 1999 זה היה 0:1 בחוץ (שכונת התקווה) משער של אנדז'יי קוביקה ושלוש שנים קודם לכן אבי נמני כבש צמד ב-0:4 בטדי ונעזר בשערים של ניר סביליה ועופר מזרחי.

* הפועל ירושלים הפסידה בשני משחקי הבית הקודמים. בכל העונה שעברה לא היו לה שלושה הפסדי בית רצופים.

* מכבי תל אביב מצאה את הרשת רק באחד מארבעת משחקי החוץ האחרונים שלה, כשמאור קנדיל סידר 0:1 מאוחר בסכנין.

הרכבי הקבוצות

שופט: ארז פפיר
אצטדיון: טדי
קהל: 7796

משחקי המחזור ה-12:

שלישי, 19:00: בני סכנין - מ.ס. אשדוד
שלישי, 20:00: מכבי נתניה - עירוני קרית שמונה (ספורט3)
שלישי, 20:15: הפועל ירושלים - מכבי תל אביב (ספורט4)

רביעי, 19:00: סקציה נס ציונה - מכבי בני ריינה
רביעי, 20:00: הפועל באר שבע - הפועל חדרה (ספורט1)
רביעי, 20:15: הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים (ספורט4)
רביעי, 20:30: הפועל חיפה - מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully