וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "יש מחיר לזה שאתה לא מסתגר מול מכבי חיפה"

מאמן בית"ר ירושלים אחרי ההפסד: "הפנדל הוריד לנו את האוויר, אם הייתי אומר בדקה ה-55 שייגמר 4:1, אף אחד לא היה מאמין"

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי חיפה 4:1/ספורט1

בית"ר ירושלים לא נבהלה מהפיגור אליו נקלעה מול מכבי חיפה והשוותה משער של יון ניקולאסקו על סף המחצית, אבל למחצית השנייה העלה ברק בכר את עומר אצילי שהיה מעורב בשלושה שערים, זה הסתיים ב-1:4 למוליכה ולאלופה והצהובים שחורים נעצרו אחרי שלושה משחקים רצופים ללא הפסד בליגה, נותרו במרחק נקודה אחת בלבד מעירוני קרית שמונה, מכבי נתניה וסקציה נס ציונה שמתחת לקו האדום.

יוסי אבוקסיס המאוכזב אמר בסיום: "שיחקנו טוב ב-55 הדקות הראשונות, ואז התחלנו לעשות טעויות. במצבים הנייחים לא שמרנו כמו שצריך וזו התוצאה. אם הייתי אומר בדקה ה-55 שייגמר 4:1, אף אחד לא היה מאמין. כשאתה משחק נגד מכבי חיפה אתה יודע שכל דבר יכול לקרות. אתה יכול להפתיע במקרה הטוב ואתה יכול לספוג ולהפסיד בתוצאה כזו. אנחנו בהתקדמות בחודש האחרון וגם במשחק הזה, אם נסתכל על השעה הטובה שלנו, נרוויח. המחליפים שלהם נכנסו וכל אחד נתן להם כוח, עשינו טעויות קשות והפנדל הוריד לנו את האוויר וחבל. זו תוצאה מאכזבת".

יוסי אבוקסיס מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
"יש מחיר לזה שאתה לא מסתגר מול מכבי חיפה"/קובי אליהו

אבוקסיס נשאל גם על כך שקבוצתו הובסה לפני כן גם נגד מכבי תל אביב והפועל באר שבע: "מול שתי הגדולות האחרות שיחקנו בהרכבים מאולתרים, בלי הרכש שלנו. היום לא היינו שווים לספוג רביעייה, אבל במקום להרים את עצמנו אחרי ה-2:1, הורדנו את הראש. במאמץ כזה, כשאתה לא עושה את ה-1:2 בדקות הטובות שלך, עם הכישרון שיש להם אתה יכול לספוג בכל רגע, ואז עשינו עוד ועוד טעויות".

ביום רביעי תתארח בית"ר ירושלים אצל הפועל תל אביב אליה היא צמודה בטבלה, ואבוקסיס שידר מסר אופטימי להמשך: "בא לפה קהל גדול שרצה לראות כדורגל. באנו לשחק יותר התקפי, כמו שאנחנו עושים מאז ששחקני ההגנה חזרו מפציעות והצטרפו, לא רציתי לשנות את זה מול חיפה, שידעתי שתגיע עם כמה מחליפים. נכון שהאווירה בטדי מושכת אותך לשחק יותר גבוה, אבל כשאתה עושה את זה מול מכבי חיפה אתה משלם על כל טעות. יש מחיר לזה שאתה לא מסתגר ב-30 מטר מול מכבי חיפה, חלק מהטעויות נוצרו מהלחץ שהם מפעילים".

אופיר קריאף התייצב גם כן בעמדת הראיונות והוסיף: "אני חושב שבמשחקים כאלה גדולים כמו נגד מכבי חיפה צריך לנצל את המומנטום הטוב. במחצית הראשונה הגענו למצבים טובים, אפילו עד דקה 60 היינו במשחק, אבל לא ניצלנו את זה. 4:1 זו תוצאה שלא משקפת את המשחק. נצטרך להתכונן למשחקים הבאים. באסה שהמשחק נגד הפועל תל אביב ביום רביעי יהיה באצטדיון ריק. אם הפועל תל אביב היריבה האהובה עליי? לא באמת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully