וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "הרוטציה קצת מוגזמת, אבל להגדיל את הפער בפסגה זה מסר"

עודכן לאחרונה: 6.11.2022 / 23:35

מאמן מכבי חיפה על השינויים במחצית השנייה שהביאו את הניצחון 1:4 של קבוצתו על בית"ר ירושלים: "חייבים לעשות את זה, השחקנים מותשים". על ההתעניינות מצד ריינג'רס: "זה מחמיא, אבל כרגע לא רלוונטי"

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי חיפה 4:1/ספורט1

מכבי חיפה פתחה פער של ארבע נקודות בפסגה על מכבי תל אביב והפועל באר שבע כשניצחה הערב (ראשון) 1:4 את בית"ר ירושלים.

ברק בכר היה מרוצה מהשינוי של קבוצתו במחצית השנייה: "היה יותר טוב אם לא היינו סופגים לפני סיום המחצית, אבל החילופים היו נערכים בכל מקרה. לקחנו את זה בחשבון, העומסים מאוד גדולים. אני שמח שהשחקנים שנכנסו עזרו לנצח את המשחק. ההרכב הזה לא מתואם מספיק, בטח בשיטה אחרת, אבל כבר הובלנו. אנחנו חייבים לעשות את השינויים בתקופה הזו, השחקנים מותשים. לפעמים נראה שהרוטציה קצת מוגזמת, אבל זה המצב. כשאתה מגדיל את הפער בפסגה זה סוג של מסר, אני מאוד מרוצה מהניצחון הזה".

על התבוסה מול בנפיקה: "לקחנו את זה קשה כי זה לא היה משחק של 6:1. היה מאוד מבאס להפסיד שני משחקים בתוצאות כאלה, אבל שמים את זה מאחורה ומתרכזים בליגה. אנחנו כל הזמן עושים עבודה מנטלית, עשינו אסיפה כללית בעניין ודיברנו על זה שיש אפשרות לפתוח פער בליגה. אני שמח שעשינו את זה, שחקנים נותנים מעצמם הרבה. יש לנו עכשיו דרבי ואז הפועל תל אביב. אנחנו מאוד נהנים, אבל גם צריכים לעשות רוטציות נכונות".

מאמן הירוקים הוסיף: "לקחנו בחשבון שלא נהיה במקום הראשון אחרי ליגת האלופות. הצלחנו עם הרבה אופי ונחישות להשיג ניצחונות קשים, כמו בקרית שמונה וסכנין. זה מראה על אופי של שחקנים, קשה לתאר את האינטנסיביות בליגת האלופות והמעברים לאחר מכן לליגה. הצלחנו לעשות תשעה ניצחונות ב-11 משחקים וזה משהו שצריך להצדיע לו".

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. קובי אליהו
השינויים במחצית ניצחו את המשחק. ברק בכר/קובי אליהו

על השמועות על התעניינות מצד גלזגו ריינג'רס: "זה מחמיא, אני לא מתעסק אם זה נכון או לא נכון. כרגע זה לא רלוונטי".

בכר התייחס בסיום לדרבי ברביעי: "כבר היו בעבר דרבים חמים, שתי הקבוצות תרמו לזה. אני מקווה שנתעסק רק בכדורגל. הפועל חיפה קבוצה חזקה עם מאמן חדש וטוב".

מוחמד אבו פאני דיבר על הקללות של אוהדי בית"ר: "זה נכון שהם קיללו אותי כמה אוהדים, אבל לא היו קללות גזעניות. לא מתעסק בזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully