וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדר ופרטיזן בלגרד ניצחו את בוראץ, ברצלונה גברה על ג'ירונה

הגארד הישראלי (5 נק', 2 ריב') וקבוצתו נותרו מושלמים גם אחרי המחזור השישי בליגה האדריאטית. יריבת מכבי תל אביב בחמישי הסתבכה לקראת הסיום, אך תגיע במומנטום חיובי לישראל

תקציר: ברצלונה - ג'ירונה 69:72/ספורט 1

ים מדר ופרטיזן בלגרד נשארו מושלמים בליגה האדריאטית אחרי ניצחון על בוראץ. בליגה הספרדית, יריבת מכבי תל אביב ביום חמישי הקרוב ביורוליג, ברצלונה, הסתבכה לקראת הסיום, אך ניצחה את ג'ירונה, בזמן שבאסקוניה שוב חצתה את רף 100 הנקודות בניצחון על בטיס וריאל מדריד הפסידה במפתיע לסראגוסה.

ים מדר, פרטיזן בלגרד. VTB, אתר רשמי
נותרו מושלמים. ים מדר/אתר רשמי, VTB

בוראץ - פרטיזן בלגרד 81:62

קבוצתו של ז'ליקו אוברדוביץ' נותרה מושלמת בליגה האדריאטית אחרי ניצחון שישי ברציפות, הפעם על בוראץ הסרבית. פרטיזן הובילו לאורך כל המשחק ולא התקשו מול נועלת הטבלה, שרשמה מנגד את ההפסד השישי שלה העונה ונותרה במקום האחרון ללא ניצחון מפתיחת העונה במפעל. ים מדר שיחק 20 דקות, בהן קלע 5 נק', קטף שני ריבאונדים וחילק אסיסט. יורוס טריפונוביץ' בלט בשורות האורחים עם 15 נק', 4 ריב' ואסיסט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן ברצלונה ניקולאס לאפרוביטולה. Fran Santiago, GettyImages
ניצחון לפני ההגעה לתל אביב. ניקולאס לאפרוביטולה/GettyImages, Fran Santiago

ברצלונה - ג'ירונה 69:72

ביום חמישי הקרוב (10.11) יתארחו הקטלאנים בהיכל מנורה למשחק חוץ לא פשוט בביתה של מכבי תל אביב במסגרת המחזור השביעי ביורוליג. במשחק האחרון שלה לפני היציאה לישראל, ברצלונה לא התקשתה במשך שלושה רבעים כשהובילה בבטחה, אך ברבע האחרון קלעה רק שבע נקודות מול 19 של ג'ירונה והסתבכה. משחק אדיר של אוסקר דה סילבה (16 נק' ו-14 ריב') השאיר את הניצחון בבירת קטאלוניה לקראת הטיסה לתל אביב. ברצלונה עם ניצחון ליגה שישי רצוף נצמדה לטנריף שבמקום הראשון.

סראגוסה - ריאל מדריד 89:94

הבלאנקוס ניצחו בסוף השבוע במילאנו ועלו למאזן 3:3 ביורוליג, אבל בליגה הם מעדו בפעם השנייה העונה, כשבועיים אחרי שנכנעו לראשונה בבאסקוניה. כמו בכל ההפסדים העונה של הבלאנקוס להוציא את הקלאסיקו ביורוליג, הם שוב ספגו מעל 87 נקודות. סראגוסה עצרה את ריאל מדריד על 13 נקודות בלבד ברבע הראשון, למחצית כבר ירדה ביתרון דו ספרתי 36:48 ואמנם האורחים היו קרובים להשלמת המהפך ברבע הרביעי, אבל לא הצליחו להתקרב מעבר לארבע הפרש כשצימקו ל-88:84. ג'סטיניאן ג'סופ להט עם 28 נקודות בבאסקוניה, בעוד את קלעי ריאל הובילו סרחיו יוי ומריו הזוניה עם 17 נקודות כל אחד.

צפו בתקציר ההפסד של ריאל מדריד לסראגוסה

תקציר: סראגוסה - ריאל מדריד 89:94/ספורט1

באסקוניה - ריאל בטיס 103:107

שלושה ימים בלבד אחרי שקלעה 116 נקודות בניצחון על מכבי תל אביב, הבאסקים שוב חצו את רף מאה הנקודות - אמנם הפעם זה קרה רק בסיומה של הארכה, אבל בסופו של דבר רשמה הקבוצה את ניצחונה החמישי בליגה ונותרה עם שני הפסדים בלבד, מרחק שתי נקודות מהמוליכות טנריפה וברצלונה. המשחק היה צמוד לכל אורכו ו-40 הדקות הראשונות הסתיימו ב-91:91, אך בהארכה ברחה באסקוניה ל-97:103 ושמרה על היתרון עד הסיום, על אף שבטיס כבר הצליחה לצמק ל-104:103, אבל לא מעבר. מרקוס האוורד כיכב עם 29 נקודות והותיר את בטיס עם ניצחון ליגה בודד העונה.

במחזור היורוליג הקרוב פרטיזן בלגרד תתארח אצל אולימפיאקוס (חמישי, 21:00), בעוד ברצלונה תגיע לתל אביב להתמודדות מול מכבי (חמישי, 21:05), ריאל מדריד תארח את אנאדולו אפס (חמישי, 20:45) ובאסקוניה תתארח אצל פנאתינייקוס (שישי, 21:30).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully