וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש מסכם ניצחון ומתכונן לברצלונה: "נצטרך משחק מושלם"

מאמן מכבי תל אביב אחרי ה-74:96 באילת: "מנסים לשחק את אותו כדורסל גם בלי בראון ובולדווין, יחסי הכוחות מול ברצלונה ברורים. זיו? זה לא פשוט, הדרישות שלי מהרכזים גבוהות מהעמדות האחרות"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 6.11/ספורט1

דווקא אחרי הסטירה הכי חזקה שחטפה העונה, ב-116:87 לבאסקוניה בחמישי, מכבי תל אביב לקחה סיכון מסוים. הצהובים החליטו בפעם הראשונה לא לרשום את ווייד בולדווין ולורנזו בראון למשחקי הליגה, אך כנראה שהם ידעו מה הם עושים. עודד קטש חילק הערב (ראשון) את הכוחות ונהנה מתצוגה התקפית טובה ומאוזנת בדרך ל-74:96 על הפועל אילת.

המאמן שנשאר מושלם בליגה דיבר לאחר הניצחון: "אני לוקח איתי את זה שהצלחנו לחלק את הדקות ולתת דקות לשחקנים שפחות משחקים. יש הבדל בין היורוליג לליגה גם מבחינת הסגל וגם מבחינת הקצב. רצינו לשמור על קצב גבוה ובחצי השני עשינו את זה קצת יותר טוב. אלה לא אותם כיסויים הגנתיים, לא אותו גודל ולא אותה אינטנסיביות. אי אפשר לקחת הרבה דברים מהיום למשחק מול ברצלונה ביום חמישי".

יפתח זיו, מכבי תל אביב. אודי ציטיאט
נכנס לעניינים. זיו/אודי ציטיאט

על יפתח זיו, שיובש ע"י קטש בגמר גביע ווינר אך בשני משחקי הליגה שחלפו מאז מקבל יותר קרדיט: "יפתח הוא מקצוען, מה זה להתמודד עם המצב? הייתי מתחלף איתו עכשיו. זה לא פשוט, אני מבין - גם מבחינת קצב, ביטחון וחוסר הוודאות. הדרישות שלי מהרכזים שלי הן יותר גבוהות מעמדות אחרות, אבל זה תהליך ואנחנו בדרך".

על היעדרות שני הגארדים המובילים: "שיחקנו בלי שני הגארדים המובילים שלנו, אבל אנחנו מנסים לשחק את אותו כדורסל. יחסי הכוחות מול ברצלונה ברורים, אנחנו נצטרך לשחק משחק מושלם כדי להתמודד עם הגודל והאינטנסיביות שלהם. יש להם שני גבוהים מאוד שקולעים מבחוץ ונצטרך להתמודד עם המיס-מאצ'ים. אתגר גדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully