וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי מעל ארבע שנים: פ.ס.וו ניצחה את אייאקס בליגה ועלתה לפסגה

דה יונג (23) וגוטיירס (50) הבקיעו לזכות האורחת מאיינדהובן, שעקפה בטבלה את האלופה עם ה-1:2 באמסטרדם. לוקה רק צימק עם שערו הראשון בהולנד

תקציר: אייאקס - פ.ס.וו איינדהובן 2:1/ספורט1

מהפך בפסגת הליגה ההולנדית: פ.ס.וו איינדהובן כבשה חמישייה לרשת אייאקס בסופר-קאפ בסוף חודש יולי, ניצחה אותה בגמר הגביע ההולנדי בעונה שעברה וגם בסופר-קאפ המקומי בקיץ 2021, אבל בארווידיזה היא לא ניצחה אותה מאז ספטמבר 2018. הערב (ראשון) הרצף השלילי נעצר עם 1:2 ביוהאן קרויף ארנה באמסטרדם - ניצחון יוקרתי שהקפיץ את רוד ואן ניסטלרוי ושחקניו לפסגה.

פ.ס.וו איינדהובן איבדה העונה נקודות בליגה רק בשלושה משחקי חוץ שקיימה ובהם הפסידה, אבל היום באמסטרדם היא החלה את המשחק בסערה ועלתה ליתרון בחלוף 23 דקות משריקת הפתיחה אחרי שקודי גאקפו בישל ללוק דה יונג, החלוץ שהרשית משחק שלישי מתוך ארבעת האחרונים וזאת אחרי שהיה פצוע במשך חודש וחצי.

לוק דה יונג, חלוץ פ.ס.וו. MAURICE VAN STEEN, GettyImages
חוזר לעצמו. לוק דה יונג/GettyImages, MAURICE VAN STEEN

אריק גוטיירס הכפיל את יתרון האורחת חמש דקות בתוך המחצית השנייה ומי שהצליח רק לצמק הוא לורנצו לוקה האיטלקי, שהבקיע בדקה ה-83 את שערו הראשון בהולנד מאז שהושאל מפיזה בקיץ, בסך הכל שתי דקות אחרי שהחליף את דושאן טאדיץ', אבל זה היה מעט מדי ומאוחר מדי עבור האלופה המקומית.

לאחר 13 מחזורים מדורגת פ.ס.וו במקום הראשון עם 30 נקודות במאזנה, שתיים יותר מאייאקס, אבל לאלופה יש משחק חסר להשלים כך שהמהפך אמנם הושלם, אבל ניצחון של אייאקס במשחק ההשלמה ביום רביעי נגד ויטסה והיא שבה למקום הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully