וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק טן האח: "התוצאה לא משקרת, לא מקובל עליי מה שקרה"

מאמן מנצ'סטר יונייטד אחרי ה-3:1 לאסטון וילה: "בכדורגל אתה מקבל את מה שמגיע לך". ב"מנצ'סטר איבנינג ניוז" קטלו: "אסור לבנות על כריסטיאנו רונאלדו אחרי הפגרה"

תקציר: אסטון וילה - מנצ'סטר יונייטד 1:3/ספורט1

מנצ'סטר יונייטד עלתה על הגל ומאז השישייה שספגה ממנצ'סטר סיטי בדרבי בתחילת חודש אוקטובר, יצאה לרצף של תשעה משחקים ללא הפסד בכל המסגרות. היום (ראשון) בברמינגהאם מול אסטון וילה היא נקלעה לפיגור כפול מהיר במיוחד, ספגה את השער השלישי בפתיחת המחצית השנייה ורשמה את הפסדה הרביעי ב-13 משחקי פרמיירליג העונה.

אריק טן האח חסר גם את הפעם את אנתוני ובנוסף אליו ברונו פרננדש נעדר עקב צבירת חמישה כרטיסים צהובים וכך פילסו את מקומם יחדיו להרכב כריסטיאנו רונאלדו אלחנדרו גרנאצ'ו, שהתקשו להשפיע אל מול השערים המהירים של לאון ביילי ולוקא דין ב-11 הדקות הראשונות ובדרך לניצחון 1:3.

כריסטיאנו רונאלדו, חלוץ מנצסטר יונייטד. Stu Forster, GettyImages
עלה עם סרט הקפטן, אבל איכזב. רונאלדו/GettyImages, Stu Forster

"התוצאה לא משקרת", הודה בסיום טן האח, "בכדורגל אתה מקבל את מה שמגיע לך ואנחנו לא היינו מספיק טובים. זה קרה לנו אחרי תקופה ארוכה, אבל כמו שאמרתי כל הזמן - הדברים תלויים בנו. אבל לא שמרנו על הכדור, לא עמדנו נכון, לא יישמנו את ההוראות והפסדנו במאבקים. הפסדנו את המשחק בתחילת כל מחצית וזה לא מקובל עליי. אסטון וילה נראתה רעננה ומוכנה יותר", פירגן המאמן לאונאי אמרי שהייתה זו הבכורה שלו על הקווים באסטון וילה.

ב" מנצ'סטר איבנינג ניוז" ציינו שזהו ההפסד הראשון של יונייטד בברמינגהאם מאז 1999 - בליגה זה לא קרה מאז 1995 - אבל דווקא לא התמקדו בבעיות בהגנה, אלא דווקא בתפקוד הלקוי של שחקני ההתקפה ובראשם כריסטיאנו רונאלדו: "דוני ואן דה בייק לא טוב, זה פשוט לא עובד, מרכוס ראשפורד בימין אף פעם לא מצליח וזו ממש לא העונה של כריסטיאנו רונאלדו", נכתב, "מנצ'סטר יונייטד לא יכולה להרשות לעצמה לבנות על כריסטיאנו אחרי פגרת המונדיאל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully