וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי מותחן אדיר: הולגר רונה ניצח את דג'וקוביץ' וזכה בטורניר פריז

עודכן לאחרונה: 6.11.2022 / 20:36

הסרבי המנוסה השיג שש (!) נקודות שבירה במשחקון המכריע, אבל הדני בן ה-19 עמד בלחץ בדרך ל-6:3, 3:6, 5:7 במשחק שארך מעל שעתיים וחצי ויזנק בדירוג הקרוב לטופ 10 בעולם. עבור נולה זה היה הפסד ראשון אחרי 14 ניצחונות רצופים

תקציר גמר טורניר פריז: הולגר רונה - נובאק דג'וקוביץ'/ספורט1
הולגר רונה טורניר פריז. רויטרס
הניצחון הגדול בקריירה הקצרה שלו. הולגר רונה/רויטרס

תשננו את השם הבא כי הוא הולך לשלוט בטניס העולמי בשנים הקרובות: הולגר רונה, ילד הפלא הדני בן ה-19 בלבד זכה הערב (ראשון) בגמר טורניר פריז אחרי ניצחון דרמטי מאין כמוהו על נובאק דג'וקוביץ' הגדול, 6:3, 3:6 ו-5:7 במשחק שארך קצת יותר משעתיים וחצי.

רונה נשבר פעם אחת במערכה הראשונה ונקלע לפיגור של מערכה, אבל לא נלחץ והשיג שבירה מיד בפתיחת הסט השני כדי להשוות ל-1:1 והדרמה הגדולה התחוללה בסט המכריע. דג'וקוביץ' שבר ל-1:3, אבל רונה שבר מיד בחזרה ואז במשחקון ה-11 שבר שוב ל-5:6. רונה השיג לניצחון במשחק ובטורניר כולו, אבל אוי כמה שזה היה דרמטי וקשה. רונה הצליח לצאת מחמש (!) נקודות שבירה וכבר השיג למשחק, אבל הפסיד את הנקודה בגלל שגיאה כפולה. נובאק השיג נקודת שבירה שישית במשחקון המדהים הזה, רונה יצא מזה עם אייס ובנקודת הטורניר השנייה שלו ניצח במשחקון שארך לא פחות מ-17 דקות (!) כדי לחגוג עם הקהל המקומי.

נובאק דג'וקוביץ' טורניר פריז. רויטרס
הפסד ראשון אחרי 14 ניצחונות רצופים. דג'וקוביץ'/רויטרס

זה היה כמובן תואר מאסטרס 1000 ראשון בקריירה של רונה, שהפך לאלוף הכי צעיר בפריז מאז בוריס בקר ב-1986 והוא ייכנס מחר לטופ 10 העולמי אחרי שהתחיל את הטורניר הזה במקום ה-19. עבור דג'וקוביץ' זה היה הפסד ראשון מאז רצף 14 הניצחונות אותו הוא החל בטורניר שנערך כאן בישראל. וואו, איזו דרמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully