וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ארטטה צחק אחרון": הניצחון הגדול של ארסנל על צ'לסי ואובמיאנג

התותחנים שוב ניצחו בסטמפורד ברידג' ושבו לפסגה, המאמן הזכיר שהם נאבקים במנצ'סטר סיטי: "היום נראינו כמו מועמדים לאליפות". בממלכה צידדו בהחלטתו לשחרר את החלוץ שכלל לא השפיע אצל הבלוז, פוטר ביקש זמן אחרי מעידה נוספת

תקציר: צ'לסי - ארסנל 1:0/ספורט1

הצהרת כוונות נוספת מצד ארסנל הגיעה היום (ראשון), כאשר התותחנים של מיקל ארטטה שבו בפעם השלישית ברציפות מאצטדיון סטמפורד ברידג' עם ניצחון. האדומים-לבנים ידעו שרק ניצחון חוץ בדרבי על צ'לסי יבטיח להם שבוע נוסף בפסגה וההכרעה הגיעה כעבור 63 דקות, אז קרן של בוקאיו סאקה הסתיימה בבישול לבלם גבריאל שקבע 0:1, תוצאה שלא השתנתה עד הסיום.

ארסנל ראתה אתמול את מנצ'סטר סיטי מכניעה את פולהאם רק עמוק-עמוק בתוספת הזמן מפנדל של ארלינג הולאנד וכשנשאל על כך הערב גרניט ג'אקה, דקות ספורות אחרי שריקת הסיום, אמר: "היה להם קצת מזל, אבל אני חושב שהגיע להם הניצחון לאור העובדה שהם גם שיחקו כשעה בעשרה שחקנים. אנחנו מאוד שמחים מהדרך שבה אנחנו משחקים ושדברים הולכים לנו, אנחנו עושים כל הזמן את מה שהצוות מבקש מאיתנו ואתם רואים את התוצאות. אנחנו מצידנו רוצים להמשיך לצבור כמה שיותר נקודות ונראה כיצד העונה תסתיים".

מאמן ארסנל מיקל ארטטה. רויטרס
יודע מול מי הוא מתמודד על האליפות. ארטטה/רויטרס

המאמן מיקל ארטטה הוסיף לאחר מכן במסיבת העיתונאים: "זה ניצחון מאוד משמעותי מול מועדון גדול, מאמן ברמה הכי גבוהה שיש ושחקנים מהשורה הראשונה. היינו דומינניטיים. אם אנחנו מועמדים לאליפות? היום אנחנו כן, אבל יש הבדל בין היום למחר - תראו מה עשתה מנצ'סטר סיטי בשש שנים עם המאמן הכי טוב בעולם, צריך לכבד אותה. אנחנו קבוצה צעירה, אבל כזו שמראה המון בגרות ואומץ והיום התצוגה של הבחורים הייתה פנומנלית".

מנגד, גרהאם פוטר סופר כבר ארבעה משחקי פרמיירליג רצופים ללא ניצחון וטען: "אני כאן שמונה שבועות וקרו לנו המון דברים מאז", אמר ובין השאר התכוון לפציעות הרבות, ביניהן של המגנים ריס ג'יימס ובן צ'ילוול והקשר אנגולו קאנטה, "אם תסתכלו על ארסנל לפני שנתיים והיום, זה סיפור שונה לגמרי. מיקל קיבל הזדמנות לשנות ואתם רואים את ההבדל".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
פייר אמריק אובמיאנג, צ'לסי. רויטרס
"ארטטה צחק אחרון". אובמיאנג/רויטרס

בממלכה גם עקבו מקרוב אחרי פייר אמריק אובמיאנג, חלוץ צ'לסי שלפני הפרק הקצר בברצלונה שיחק בארסנל, עד ששוחרר כידוע על ידי מיקל ארטטה. החלוץ הגבוני התקשה לאיים על הגנת התותחנים, הוחלף מיד לאחר שערו של גבריאל ובסיום טען סקוט פארקר, קשר העבר ומי שאימן את בורנמות' בתחילת העונה, שהיום הוכח שארטטה צדק: "משמעת זה דבר חשוב בקבוצה של 30 גברים וחשוב למתוח קו כשצריך. מיקל לקח החלטה וברגע זה נראה שהיא מוצדקת. מאמנים גדולים לוקחים החלטות גדולות, לפעמים גם החלטות אכזריות, אבל בסוף אתה הולך עם מה שאתה מאמין בו ואין ספק שלארסנל זה עזר".

מרטין קיון, בלם העבר שמזוהה עם ארסנל, ישב לצד פארקר והשיב: "זה היה מאכזב מאוד עבור האוהדים שאובמיאנג עזב, אבל כולם כיבדו את החלטת המאמן ואני חושב שבטווח הארוך כבר מבינים שזו הייתה ההחלטה הנכונה". ב"מירור" אף נכתב כי "מיקל ארטטה צחק אחרון מבין השניים. הקפטן שלו לשעבר לא השפיע כלל על הדרבי, שהצביע יותר מכל על הבעיות של צ'לסי ועל הפער בינה לבין ארסנל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully