וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטוף גאלטייה הרגיע: "אמבפה לא נפצע, הוא ביקש לצאת"

מאמן פריז סן ז'רמן התייחס לחילוף של החלוץ בדקה ה-85 מול לוריין: "אין שום דבר רציני". על ניימאר: "המונדיאל לא משפיע עליו"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 6.11/ספורט1

בעוד שלושה ימים יכריז דידייה דשאן על הסגל של אלופת העולם לקראת המונדיאל בקטאר, ויציאתו של קיליאן אמבפה היום (ראשון) לפני סיום המשחק של פריז סן ז'רמן הלחיצה רבים בצרפת, במיוחד לאור העדכון על נסיגה במצבו של קארים בנזמה שעדיין לא חזר לכשירות. חלוץ פ.ס.ז' הוחלף בדקה ה-85 בניצחון החוץ 1:2 על לוריין וירד ישירות לחדר ההלבשה, אבל מאמנו כריסטוף גאלטייה מיהר להרגיע בסיום.

"שום דבר רציני", הבהיר גאלטייה. "שמענו על החדשות מכוון בנזמה, אבל אצל קיליאן אין שום דבר רציני. הוא עשה מאמץ רב וביקש לצאת. עדיף כך מאשר להישאר על המגרש ולסכן את עצמך או להיות נוכח-נפקד".

קיליאן אמבפה שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
צפירת הרגעה. קיליאן אמבפה/רויטרס

על ניימאר, שכבש ובישל וממשיך להצטיין, אמר המאמן: "נושא הגביע העולמי לא משפיע על ניימאר. אולי על אחרים. ברור שזה נמצא בראש של השחקנים, בטח כאלה שחוזרים מפציעה, וכשהסגלים יפורסמו בימים הקרובים. ראינו קצת חשש מכניסה לתיקולים, זה קיים, אבל כל השאר? מדובר בתשישות מעומס המשחקים".

ניימאר עצמו אמר: "היה משחק מאוד שקול ואינטנסיבי, במיוחד במרכז השדה. אני מרגיש טוב באופן אישי, התחושות טובות מאוד ואני מרוצה כאן".

כזכור, ליאונל מסי לא נכלל בסגל של פ.ס.ז' מטעמי זהירות, ככל הנראה כחלק מהסכם בין המועדון לנבחרת ארגנטינה. הוא עשוי להישמר גם בשבוע הבא, כאשר האלופה תארח את אוקזר במשחק האחרון לפני היציאה למונדיאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully